پلاس اکسترا و پلاس دلوکس، رقیبی برای ایکس باکس گیم پس

پلی استیشن در حال تغییرات بزرگ برای خدمات فوق العاده جدید به کاربرانش می باشد. تهیه و خرید پلاس اکسترا و خرید پلاس دلوکس رقیب اصلی اشتراک گیم پس ایکس باکس هستند.

سرویس خرید گیم پس که توسط ایکس باکس ارائه شده است دقیقا مشابه خرید پلاس است و می توانید خدمات و قابلیت های ویژه ایی را دریافت کنید. یکی از بهترین قابلیت های این سرویس ها دسترسی به بازی های رایگان فراوانی است که این دو شرکت بزرگ یعنی مایکروسافت و پلی استیشن ارائه شده است.

با گذشت سال ها شبکه پلی استیشن با توجه به محبویت گیم پس ایکس باکس یک سرویس ویژه به نام پی اس ناو ارائه داد که رقیب اصلی اشتراک های ایکس باکس نامیده میشد. اما با توجه سطح و دسترسی کاربران به بازی های اشتراک پی اس ناو متاسفانه استقبال زیادی از این سرویس نشد.

حالا پلی استیشن با ارائه اشتراک پلاس اکسترا و پلاس دلوکس رقیب سر سختی برای ایکس باکس گیم پس تبدیل شده است.

با ارائه این خدمات حالا اشتراک های پلاس به سه نوع تبدیل شده است؛ اسنشیال ، اکسترا و دلوکس (پریمیوم) که تمامی این خدمات توسط فروشگاه ایران گت عرضه می شود. پلاس اسنشیال همان پلاس های قدیمی می باشد که شما طی این سال ها از ما خدمات را دریافت کرده بودید. دو اشتراک جدید سونی یعنی پلاس اکسترا و پلاس دلوکس نیز به صورت رسمی منتشر شده است.

در پست های قبلی تفاوت خرید پلاس اکسترا و پلاس دلوکس به صورت کامل توضیح داده ایم اما به طور ساده و خیلی کوتاه تفاوت این سه اشتراک پلاس را باز بازگو میکنیم. شما کاربران عزیز با خرید پلاس و تهیه این اشتراک ها بهترین خدمات را دریافت کنید.

اشتراک پلاس عادی یا اسنشیال

دسترسی به قسمت آنلاین بازی ها ، دسترسی کامل به 2 الا 3 بازی ماهانه و در صورت داشتن کنسول پی اس 5 دسترسی شما به بازی های کالکشن 20 عدد بازی می باشد

اشتراک پلاس اکسترا

دسترسی به تمامی امکانات پلاس اسنشیال + دسترسی به 400 عنوان مختلف بازی برای کنسول های پی اس 4 و پی اس 5

اشتراک پلاس دلوکس (پریمیوم)

دریافت همه مزایای پلاس اکسترا و پلاس اسنشیال، دسترسی به بازی های کلاسیک کنسول پلی استیشن 1 و 2 و همچنین psp که قابلیت دانلود دارد و قابلیت دسترسی به تست چند ساعته بازی هایی که نسخه آزمایشی دارند. نکته قابل توجه این است که پلاس پریمیوم همان پلاس دلوکس می باشد فقط با یک تفاوت کوچک که به نفع خریداران و کاربران ایرانی است.

در اشتراک دلوکس Deluxe قابلیت استریم آنلاین بازی ها یا همون کلود استریمینگ وجود ندارد اما بازی ها قابل دانلود هستند. شرکت سونی اشتراک پلاس دلوکس را برای برخی کشورها آسیایی مانند ترکیه، ایران و امارات که مشکل استریم آنلاین دارند با قیمت کمتر از پرمیوم معرفی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *