تفاوت اکانت های پلی استیشن پلاس اسنشال، اکسترا و دلوکس پرمیوم را بدانید

سونی از تاریخ 13 ژوئن 2022 اشتراک های جدید سرویس پلی اسیتشن پلاس را در اختیار کاربران قرار داده است. این اشتراک ها در 3 سطح با قیمت ها و امکانات متفاوت عرضه شده است. پلاس اسنشال یا همان پایه، پلاس اکسترا و پلاس پرمیوم (در برخی ریجن ها مثل ترکیه و امارات تحت عنوان خرید پلاس دلوکس) . اگه دوست دارید تفاوت اکانت های پلی استیشن پلاس را بدانید در این مقاله با ما همراه باشید.

برای خرید اکانت پلی استیشن پلاس جدید (معمولی، اکسترا، پرمیوم دلوکس) با قیمت ارزان، ظرفیت کامل و کاملا قانونی به بخش فروشگاه مراجعه نمایید.

پلاس معمولی (اسنشال) – Plus Essential

اولین سطح اشتراک پلاس معمولی یا همان پی اس پلاس سابق است و امکانات و قیمت آن نسبت به گذشته تغییری نداشته است. بازی‌های رایگان ماهانه، دسترسی چندنفره آنلاین، PS Plus کالکشن، تخفیف های خرید بازی ها و ذخیره ابری در PS5 از امکانات اصلی اشتراک پلاس اسنشال است. هم اکنون خرید پلاس معمولی در فروشگاه ایران گت امکان پذیر است.

پلاس اکسترا – Plus Extra

در پلاس اکسترا علاوه بر تمام امکانات پلاس معمولی به کاتالوگ بازی های اضافه برای پی اس 4 و پی اس 5 و بازی های Ubisoft+ Classics هم دسترسی خواهید داشت. در این کاتالوگ بیش از 100 عنوان بازی رایگان برای هر دو کنسول منتشر شده است و لیست آن به صورت ماهانه آپدیت می شود. هم اکنون خرید پلاس اکسترا در فروشگاه ایران گت امکان پذیر است.

پلاس پرمیوم – Plus Premium

اشتراک پلاس پرمیوم بالاترین سطح پلی استیشن پلاس محسوب می شود. در پلاس پرمیوم علاوه بر امکانات پلاس معمولی و اکسترا امکانات اضافه تری در اختیار کابران قرار داده شده است. دسترسی به کاتالوگ بازی های کلاسیک PS1 – PS2 – PS3 – PS4 و PSP، امکان دسترسی به نسخه آزمایشی بازی ها و سرویس کلود استریمینگ یا همان PS Now سابق امکانات اضافه پلاس پرمیوم است.

پلاس دلوکس – Plus Deluxe

اشتراک پلاس دلوکس یک سطح اشتراک بین پلاس اکسترا و پلاس پرمیوم محسوب می شود. در پلاس دلوکس تمام امکانات پلاس پرمیوم به جز دسترسی به دانلود بازی های کاتالوگ PS3 و کلود استریمینگ در اختیار شما قرار می گیرد. پلاس دلوکس فقط برای برخی کشور های که با استریم آنلاین مشکل داشتند نظیر ترکیه و امارات منتشر شده است. این محدودیت که با کاهش قیمت در این پلان همراه بوده است به نفع خریداران و گیمر های ایرانی است. زیرا استریم آنلاین عملا کاربردی برای گیمر های ایرانی نداشت ولی هزینه آن دریافت می شد. هم اکنون خرید پلاس دلوکس در فروشگاه ایران گت امکان پذیر است.

جدول مقایسه و تفاوت اشتراک های جدید پلی استیشن پلاس

در جدول زیر می توانید تمام امکانات پلاس معمولی، پلاس اکسترا، پلاس دلوکس و پلاس پریمویم را مشاهده و مقایسه نمایید.

ویژگی ها / نوع اشتراکپلاس اسنشالپلاس اکستراپلاس دلوکسپلاس پرمیوم
انجام بازی های چند نفره آنلاینبلهبلهبلهبله
فضای ذخیره ابری در PS5بلهبلهبلهبله
بازی های رایگان ماهانهبلهبلهبلهبله
تخفیف خرید بازی هابلهبلهبلهبله
کالکشن بازی های پلاس بلهبلهبلهبله
نسخه آزمایشی بازی هاخیرخیربلهبله
کاتالوگ بازی های دانلودی PS1خیرخیربلهبله
کاتالوگ بازی های دانلودی PS2خیرخیربلهبله
کاتالوگ بازی های دانلودی PS3خیرخیرخیرخیر
کاتالوگ بازی های دانلودی PS4خیربلهبلهبله
کاتالوگ بازی های دانلودی PS5خیربلهبلهبله
کاتالوگ بازی های دانلودی PSPخیرخیربلهبله
کاتالوگ بازی های استریم آنلاین PS1خیرخیرخیربله
کاتالوگ بازی های استریم آنلاین PS2خیرخیرخیربله
کاتالوگ بازی های استریم آنلاین PS3خیرخیرخیربله
کاتالوگ بازی های استریم آنلاین PS4خیرخیرخیربله
کاتالوگ بازی های استریم آنلاین PS5خیرخیرخیرخیر
کاتالوگ بازی های استریم آنلاین PSPخیرخیرخیربله
بازی های Ubisoft+ Classicsخیربلهبلهبله

اگر قصد خرید اشتراک های پی اس پلاس با ظرفیت کامل را دارید می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه ایران گت پلن مورد نظر خودتون رو با ارزانترین قیمت در ایران خریداری نمایید. ما در فروشگاه ایران گت برای خرید پلاس دلوکس و اکسترا تخفیف ویژه ای در نظر گرفته ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *