اکانت ایکس باکس گیم پس آلتیمیت ارزان مخصوص کنسول و PC

اگر به دنبال خرید اکانت ارزان ایکس باکس گیم پس آلتیمیت هستید می توانید تنها با پرداخت مبلغ 125 هزار تومان یک اکانت اختصاصی Xbox Game Pass Ultimate + EA Play چهار ماهه داشته باشید. این اکانت ها برای کنسول ایکس باکس ایکس نیز مناسب است.

معرفی ایکس باکس گیم پس

گیم پس سرویس مخصوص مایکروسافت برای کنسول هاس ایکس باکس است که به شما امکان دسترسی به بازی های رایگان را می دهد. این سرویس مشابه پلی استیشن پلاس برای کنسول های سونی است اما بر خلاف پی اس پلاس که به شما اجازه می‌دهد بازی‌های رایگانی که ماهیانه عرضه می‌شوند را برای همیشه در لیست بازی هایتان نگه‌ دارید.

گیم پس تا زمانی که حق اشتراکتان فعال باشد به شما اجازه بازی کردن می‌دهد. بازی‌ها در این سرویس به لیست بازی های شما اضافه نمی‌شوند و به عبارتی شما نمی‌توانید بازی‌ها را تصاحب کنید، مگر اینکه به صورت جداگانه آن‌ها را بخرید. از طرفی اگر در تایم اشتراک شما بازی مورد نظرتان از این سرویس حذف شود، دیگر اجازه دسترسی به آن را ندارید. به همین دلیل مایکروسافت تخفیف خوبی برای خرید بازی های سرویس گیم پس در نظر گرفته است.

خرید ایکس باکس گیم پس آلتیمیت در ایران

پلان GAME PASS ULTIMATE برترین نوع اشتراک سرویس گیم پس محسوب میشه که تو سایت ایکس باکس قیمت اکانت ماهانه اون 15 دلار است. این نوع اشتراک برای هر دو کنسول پی سی و ایکس باکس فعال میشه. این قیمت برای کاربران ایرانی گرون محسوب میشه ولی راه هایی برای دسترسی به این سرویس با قیمت ارزان وجود داره.

قیمت اشتراک گیم پس التیمیت
قیمت اشتراک گیم پس التیمیت

اکانت های موجود در فروشگاه ایران گت از نوع آزمایشی 4 ماهه هستش و با کمترین قیمت عرضه میشه.

قابلیت های اصلی گیم پس آلتیمیت

  • دسترسی به صد ها بازی تاپ در کنسول های ایکس باکس، PC (ویندوز 10 و 11) و موبایل به صورت رایگان
  • دسترسی به سرویس Xbox Cloud Gaming
  • فعال شدن Xbox Live Gold و دسترسی به مالتی پلیر
  • قابلیت دسترسی به بازی های جدید گیم پس
  • تخفیف های ویژه برای خرید بازی ها
  • دانلود بازی های مخصوص EA PLAY

لیست کامل بازی های رایگان گیم پس آلتیمیت و EA PLAY

در حال حاضر بیش از 460 بازی رایگان مخصوص کنسول ایکس باکس و 429 بازی مخصوص PC و ویندوز در اکانت های گیم پس وجود داره که تو این لینک می تونید مشاهده کنید. برای کلود گیمینگ ایکس پس آلتیمیت هم بیش از 100 عنوان بازی جدید وجود دارد.

لیست کامل بازی های رایگان گیم پس آلتیمیت و EA PLAY

اگه به بازی های EA PLAY علاقه دارید حدود 170 بازی در گیم پس به صورت رایگان وجود دارد. از جمله بازی سیمز 4، DIRT 5 و … لیست کامل تمام بازی های EA PLAY

خرید اکانت ایکس پس آلتیمیت ارزان از فروشگاه ایران گت برای کسانی که به دنبال بهترین قیمت بازار هستند بسیار مقرون به صرفه است.

سوالات متداول در خصوص خرید اکانت گیم پس آلتیمیت

گیم پس آلتیمیت چیست؟

سرویس ویژه مایکروسافت برای کاربران ایکس باکس و پی‌سی که به شما اجازه می‌دهد به صورت نامحدود و طی مدت زمان فعال بودن اشتراکتان بازی‌های عرضه شده روی آن را تجربه کنید.

قیمت خرید اکانت گیم پس آلتیمت چقدر است؟

در حال حاضر اکانت های 4 ماهه مخصوص کنسول و پی سی 125 هزار تومان و اکانت های مخصوص پی سی 99 هزار تومان است.

آیا اکانت های گیم پس ضمانت دارند؟

بله تمام اکانت ها تا آخرین روز اشتراک شامل ضمانت تعویض است.

از کجا می‌توانیم گیم پس را خریداری کنیم؟

در فروشگاه ایران گت می توانید اکانت های گیم پس آلتیمیت را با قیمت ارزان و به صورت کاملا قانونی خریداری کنید. این فروشگاه دارای نماد اعتماد است.

گیم پس روی چه پلتفرم‌هایی در دسترس است؟

از گیم پس می‌توان روی تمام سرویس‌های به‌روز و جدید مایکروسافت مثل ویندوز، کنسول‌های ایکس باکس و کلاود گیمینگ مایکروسافت بهره برد.

Xbox Live Gold چیست؟

این سرویس امکان دسترسی به بخش بازی های چند نفره و مالتی پلیر ایکس باکس را برای شما فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *