خرید اکانت استراوا آزمایشی با ویزا کارت های مجازی آمریکا

Strava یک سرویس اینترنتی آمریکایی برای ردیابی تمرینات ورزشی است که ویژگی های یک شبکه اجتماعی را در خود جای داده است. از استراوا بیشتر برای دوچرخه سواری و دویدن با استفاده از داده های GPS استفاده می شود. Strava از یک سرویس freemium است که برخی از ویژگی های آن فقط در اکانت های پولی موجود است. این سرویس در سال 2009 توسط مارک گینی و مایکل هوروث تأسیس شد و در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا مستقر است.

فعال سازی اکانت استراوا آزمایشی

قیمت اشتراک یک ساله استراوا 60 دلار است و یک ماه نیز به صورت آزمایشی و رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

جهت فعال سازی اشتراک رایگان استراوا به مدت یک ماه می توانید از ویزا کارت های مجازی آمریکا استفاده کنید. ویزا کارت ها در فروشگاه ایران گت با قیمت بسیار مناسب و موجودی دلخواه از 5 دلار تا 1000 دلار عرضه می شود.

خرید اکانت استراوا
خرید اکانت استراوا آزمایشی یک ماهه

اگر قصد پرداخت اشتراک یک ساله اکانت استراوا را دارید ما می توانیم سفارش شما را با کمترین کارمزد انجام دهیم.

استراوا محبوب دوچرخه سواران

استراوا در زبان سوئدی به معنی “تلاش” است و محبوبیت خاصی بین دوچرخه سواران دارد. این برنامه با ارائه جزئیات و تجزیه تحلیل میزان رکابی که زده اید، این امکان را فراهم می‌کند تا خود را به چالش کشیده و با خود یا دیگران مقایسه کنید. در صورت رکاب زدن به صورت گروهی، می‌توانید میزان سرعت را در مسیرهای مشخص شده مقایسه کنید یا متوجه مسیرهای پر تردد بین دوچرخه سواران شوید.

فراتر از مکان

تعجب نکنید که فرد ناشناسی با ملیت دیگر فعالیت شما را لایک کند یا حتی کامنت برایتان بگذارد. همچون اینستاگرام که افراد را به یکدیگر وصل و از حال یکدیگر با خبر کرده، استراوا نیز همچون یک شبکه اجتماعی دایره ارتباطات شما را با دیگر ورزشکاران گسترش می‌دهد. در کنار پیدا کردن دوستان با نقطه اشتراک ورزشی نه تنها از مسیرها در شهرهای دیگر اطلاع پیدا می‌کنید، بلکه می‌توانید در گروه‌های ورزشی عضو شده و در فعالیت های آنها شرکت کنید. یا چالش های استراوا را شرکت کرده و با فرد دیگری در آن سوی دنیا به رقابت بپردازید. همچنین مسیرهای چالشی را در هر زمانی که طی کردید با دیگر افراد مقایسه شوید و خود را محک بزنید. هر چیزی که به ارتقای دوچرخه سواری و گسترش روابط دوستی کمک می‌کند استراوا در خود دارد.

اهمیت به حریم خصوصی

استراوا مسیرهایی که طی نموده‌اید را بر روی نقشه نمایش داده و می‌توانید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. استراوا سه سطح دسترسی مشخص کرده و می‌توانید فعالیت‌های خود را برای همه، دوستان یا تنها برای اطلاع خود ذخیره کنید. مسیرهای طی شده را به دور از اطلاع دیگران تجزیه و تحلیل کنید و برای کمیت و کیفیت آن تلاش کنید. اما در صورتی که فعالیت‌ها برای دیگران قابل مشاهده باشد ممکن است دچار مشکل شوید. اطلاع از مسیرهای پرتردد، منحل منزل یا کار از جمله مواردی هست که نسبت به انتشار عمومی آن باید دقت کرد. برای این مورد استراوا در نیمه سال 2021 امکانی را اضافه کرد تا دغدغه مخاطبین خود را برطرف کند. اکنون می‌توانید مناطق خاص را در استراوا مشخص کرد تا دیگر در نقشه نمایش داده نشود و با آسودگی خاصر فعالیت های ورزشی خود را در Strava به اشتراک بگذارید.

استراوا؛ رایگان اما پولی!

Strava در کنار ارائه بسیار خدمات رایگان، با دریافت هزینه ماهیانه جزئیات کاملی‌تری از فعالیت شما و دیگر همرکابانتان می‌دهد. استراوا با هر بروزرسانی تعدادی زیادی امکانات اضافه می‌کند اما گاهی بعضی از دسترسی‌ها و جزئیات را نیز محدود به پرداخت حق اشتراک می‌کند. جزئیاتی که برای گروه‌ها یا افراد حرفه‌ای مناسب است و برای افرا مبتدی ضرورت خاصی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *