معرفی بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی های اندروید و آیفون در کامپیوتر

از دست رفتن اطلاعات گوشی ممکنه برای هر کسی اتفاق بیفته. اگه نیاز به بازیابی و ریکاوری اطلاعات گوشیتون رو دارید تنها راه استفاده از برنامه های ریکاوری اطلاعات است. یکی از بهترین برنامه ها در خصوص بازیابی اطلاعات گوشی های اندروید و آیفون ابزار Dr.Fone – Data Recovery است.

به جرات می توان گفت دکترفون دیتا ریکاوری بهترین برنامه ی موجود در دنیا جهت بازیابی اطلاعات موبایل است که قابلیت های زیادی دارد. این برنامه رایگان نیست و کرکی هم ندارد اما برای استفاده از اون می تونید از اکانت های اشتراکی و ارزان دکترفون استفاده کنید.

چرا دکترفون دیتا ریکاوری؟

  • نرم افزار Dr.Fone – Data Recovery بالاترین نرخ میزان موفقیت بازیابی اطلاعات در بین رقبا را به خود اختصاص داده است.
  • دکتر فون قابلیت بازیابی مخاطبین، پیامک ها، تاریخچه تماس ها، اسناد، تصاویر، ویدئو ها، موزیک ها و حتی اطلاعات واتس اپ را دارد.
  • با بیش از 6000 مدل گوشی های اندروید از جمله سامسونگ، شیائومی و … سازگاری دارد.
  • قابلیت پشتیبانی از استخراج اطلاعات از گوشی های خراب و شکسته‌ی سامسونگ را دارد.
  • در ویندوز و مک قابل استفاده است.

آیا چگونگی از دست دادن اطلاعات مهم است؟

مهم نیست که چگونه اطلاعات گوشی را از دست داده اید. دکترفون می تواند داده های حذف شده را از بسیاری از سناریوها بازیابی کند.

پاک کردن تصادفی اطلاعات و عکس ها، کرش کردن سیستم عامل، خرابی های ناشی از خیس شدن گوشی، فراموش کردن رمز ها، آسیب های فیزیکی و … مواردی است که توسط این برنامه پشتیبانی می شود.

ریکاوری اطلاعات از گوشی های خراب و شکسته سامسونگ

اگر صفحه گوشی سامسونگ شکسته و یا روشن نمی شود باز هم توسط این برنامه می توانید از طریق کامیپوتر بازیابی اطلاعات را به صورت کامل انجام دهید. کافیست گوشی را توسط کابل به کامپیوتر متصل کنید و نرم افزار دکتر فون دیتا ریکاوری را اجرا کنید تا عملیات بازیابی اطلاعات گوشی آغاز شود. در این متد فقط از مدل های خاصی از برند سامسونگ پشتیبانی می شود که لیست آن در سایت دکترفون منتشر شده است.

ریکاوری اطلاعات از گوشی های خراب و شکسته سامسونگ

بازیابی پیام ها و اطلاعات حذف شده واتساپ اندروید

دکترفون ادعا می کند که می تواند اطلاعات و پیام های حذف شده واتس اپ در اندروید را ریکاوری کند. اگر اطلاعات مهمی را از دست داده اید امتحان کردن این برنامه ضرری ندارد. همچنین این برنامه قابلیت بازیابی بک اپ های واتساپ از گوگل درایو را دارد.

اگر قصد انتقال اطلاعات واتساپ از اندروید به آیفون یا برعکس را دارید این مطلب را از دست ندهید.

بازیابی کامل اطلاعات آیفون و iCloud

دکترفون بهترین ابزار برای بازیابی اطلاعات پاک شده گوشی های آیفون است. این برنامه با تمام مدل های آیفون و تمام نسخه های iOS سازگاری کامل دارد. توسط این برنامه براحتی می توانید اطلاعات پاک شده از گوشی آیفون را ریکاوری کنید. این برنامه همچنین از  iTunes و iCloud هم پشتیبانی می کند.

مقایسه امکانات نسخه های مختلف دکتر فون دیتا ریکاوری

در جدول زیر می توانید امکانات مختلف نسخه های iOS، اندروید و اپ دکتر فون را مشاهده کنید.

نسخه های مختلف دکتر فون دیتا ریکاوری

روش بازیابی اطلاعات با دکترفون دیتا ریکاوری

پس از خرید اکانت دکتر فون و نصب برنامه، ماژول Data Recovery را اجرا کنید. این ماژول شامل بخش های بازیابی اطلاعات آیفون، اندروید و گوگل درایو با پشتیبانی از ریکاوری بک آپ های واتساپ است.

بازیابی اطلاعات گوشی Dr.Fone - Data Recovery

با توجه به نوع سیستم عامل گوشی، وارد بخش مورد نظر بشید. به عنوان مثال ما اندروید رو انتخاب می کنیم. پس از اون گوشی رو با کابل به کامپیوتر متصل کنید و منتظر باشید تا توسط برنامه شناسایی بشه و اتصال برقرار بشه. در این حین باید گوشی رو چک کنید و اجازه دسترسی های اتصال ویندوز به گوشی را در اندروید یا آیفون صادر کنید و پیام ها را تایید کنید. از نوار آبی سمت راست هم می تونید محل حافظه دستگاه رو مشخص کنید تا اطلاعات اون بخش ریکاوری بشه.

در بخش اول یعنی Recover Phone data می تونید اطلاعات حافظه داخلی گوشی رو بازیابی کنید. اطلاعات مورد نظر رو انتخاب کنید و گزینه Next رو بزنید.

در مرحله بعد منتظر باشید تا عملیات اسکن به پایان برسه و اطلاعات حذف شده جمع آوری بشه. سپس می تونید اطلاعات پاک شده رو انتخاب و اون ها رو روی هارد کامپیوتر ذخیره کنید.

Dr.Fone – Data Recovery بدون شک بهترین نرم افزار برای بازگرداندن اطلاعات پاک شده از گوشی های اندروید و آیفون است. همانطور که اشاره شد این برنامه رایگان نیست و کرک سالمی هم ندارد. با خرید اکانت های اشتراکی و ارزان دکترفون می تونید به این برنامه دسترسی داشته باشید و از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *