خرید برنامه دکتر فون و آنلاک کردن تمام ابزارهای آن

Wondershare Dr.Fone دکتر فون یک نرم افزار بی نظیر با ابزار های کاربردیه که برای حل مشکلات گوشی های iOS و Android طراحی شده. با خرید برنامه دکتر فون ویندوز می تونید مشکلاتی مانند خرابی سیستم گوشی، بازیابی اطلاعات، انتقال کامل اطلاعات گوشی، انتقال کامل واتس اپ و موارد دیگر رو حل کنید.

استفاده از خدمات و ابزار های برنامه ی دکتر فون رایگان نیست و از طرفی هیچ کرک سالمی برای نسخه های جدید برنامه منتشر نشده. پس الزاما برای استفاده از این برنامه باید هزینه زیادی پرداخت بشه (حدود 170 دلار) که برای کاربران ایرانی مقرون به صرفه نیست.

اما ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم تا بتونید با کمترین هزینه اکانت های این برنامه رو خریداری و از ابزار های اون استفاده کنید! ولی قبل اون بهتره یه توضیح مختصر در مورد این برنامه و ابزارهای موجود در اون بدیم که اصلا بفهمید دکتر فون چی هست و چه کاربرد هایی داره.

جهت خرید برنامه دکتر فون به سایت فروشگاه مراجعه و یا از طریق واتس اپ و تلگرام با ما در تماس باشید.

نرم افزار دکتر فون چیست؟

اسم یه مجموعه برنامه‌ی کاربردی و تخصصی برای مدیریت گوشی های اندرویدی و آیفون هستش که نسخه اصلی اون برای ویندوز طراحی شده. بر خلاف تصور دکتر فون فقط نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی نیست و کاربرد های فراوان دیگه ای هم داره. در ادامه به معرفی ماژول ها و ابزار های موجود در Dr.Fone می پردازیم.

معرفی ابزار های موجود در دکتر فون ویندوز

دکتر فون در حال حاضر 9 تا ماژول اصلی داره که چون کرک سالمی براش منتشر نشده، باید هر کدوم به صورت جداگانه خریداری و فعال بشه.

ابزار های موجود در دکتر فون ویندوز

WhatsApp Transfer – ابزار انتقال کامل اطلاعات واتس اپ

اگه به دنبال راهی برای انتقال واتس اپ از اندروید به آیفون یا برعکس هستید به جرات می تونیم بگیم تنها راه حل عملی و کاربردی استفاده از Dr.Fone – WhatsApp Transfer هستش. واتس اپ ترنسفر دکتر فون به شما کمک می کنه که به سادگی تمام اطلاعات واتس اپ رو از یک گوشی به گوشی دیگه منتقل کنید. این ابزار فقط مخصوص واتس اپ نیست و از اپ های LINE/Viber/Kik/WeChat هم پشتیبانی می کنه. اطلاعات بیشتر رو می تونید تو این لینک ببینید.

انتقال کامل اطلاعات واتس اپ به گوشی جدید

Screen Unlock – ابزار باز کردن قفل گوشی اندروید و آیفون

یکی دیگه از ابزار های شگفت انگیز و جنجالی دکتر فون Screen Unlock هستش که به شما اجازه میده براحتی انواع قفل و رمز گوشی های اندروید و آیفون رو باز کنید!

این ابزار می تواند در گوشی های آیفون قفل های passcodes, face id, touch id همچنین iCloud، Apple ID و MDM را باز کند. اطلاعات بیشتر …

باز کردن قفل آیفون

در مورد گوشی های اندروید نیز قادر به باز کردن انواع پترن، پین، رمز، اثر انگشت و … هستش. اطلاعات بیشتر …

باز کردن قفل گوشی های اندرویدی

Phone Transfer – انتقال کامل اطلاعات به گوشی جدید

این ابزار به شما کمک میکنه که براحتی تمام اطلاعاتتون رو مثل عکس، فیلم، مخاطبین، پیامک ها و … ر از گوشی قدیمی به گوشی جدید منتشر کنید. برای گوشی های سامسونگ نرم افزار سامسونگ اسمارت سوئیچ طراحی شده و براحتی انتقال اطلاعات انجام میشه. اما اگه بخواین اطلاعات گوشی رو از اندروید به آیفون یا از آیفون به اندروید منتقل کنید ابزار Phone Transfer دکتر فون براحتی این کار رو برای شما انجام میده.

انتقال کامل اطلاعات به گوشی جدید

Data Recovery – ابزار بازیابی اطلاعات گوشی

اگر به دنبال بهترین نرم افزار برای ریکاوری اطلاعات گوشی های اندرویدی و یا آیفون هستید دکتر فون Data Recovery اولین و آخرین نرم افزاری هستش که به صورت 100% عملی قادر به بازیابی اطلاعات گوشی شماست. مهم نیست چه اطلاعاتی از گوشی شما پاک شده (عکس، فیلم، اسناد، فایل های مختلف و …) چون این برنامه قادره تمام اون ها رو براحتی بازیابی کنه.

حتی اگه صفحه گوشی شما شکسته باشه باز هم می تونید توسط یک کابل و اتصال گوشی به این برنامه تمام اطلاعاتتون رو ریکاوری کنید. این برنامه از آخرین نسخه اندروید و iOS 15 پشتیبانی می کنه.

بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی اندروید و آیفون

Phone Backup – ابزار پشتیبان گیری کامل از اطلاعات گوشی با کامپیوتر

توسط این برنامه دکتر فون می تونید یک نسخه بک آپ کامل از تمام اطلاعات گوشی خودتون با کامپیوتر تهیه کنید. این برنامه از اندروید و iOS پشتیبانی می کند. فقط کافیه گوشی رو با کابل به کامپیوتر وصل کنید، برنامه رو اجرا کنید و با یک کلیک از کل اطلاعات گوشی بک آپ بگیرید.

بک آپ گرفتن از گوشی با کامپیوتر

Phone Manager – بهترین برنامه مدیریت گوشی

این ماژول به شما کمک میکنه تا بتونید به بهترین شکل گوشی اندروید یا آیفون رو مدیریت کنید. بدون نیاز به iTunes براحتی عکس ها، فیلم و حتی موزیک هاتون رو به آیفون منتقل کنید. عکس های HEIC رو به فرمت jpg تبدیل کنید و مدیریت کاملی روی اپ های نصب شده و اطلاعاتتون داشته باشید. انتقال آهنگ به آیفون همیشه یکی از دغدغه های کابران iOS هستش که با این برنامه براحتی قابل انجامه.

انتقال عکس و آهنگ به آیفون بدون iTunes

System Repair – تعمیر و حل مشکلات گوشی های اندروید و آیفون

آیا گوشی شما دچار مشکل شده و بالا نمیاد؟ تو Boot Loop گیر کرده یا رو لوگو مونده؟ آیا فکر می کنید برای حل این مشکلات باید گوشی رو ببرید پیش تعمیرکار و هزینه هنگفتی بابت تعمیر گوشی پرداخت کنید؟ قبل این که این کار رو بکنید بهتره دکتر فون System Repair رو امتحان کنید. با پرداخت هزینه ای اندک این ماژول رو از فروشگاه ایران گت خریداری کنید و امتحان کنید شاید مشکل گوشی شما با پرداخت هزینه ای اندک قابل تعمیر باشه!

دکتر فون قادره اکثر مشکلات نرم افزاری گوشی های اندروید و آیفون رو به صورت خودکار حل کنه و حتی می تونه رام مناسب گوشی شما رو پیدا کنه و اون رو آپدیت یا عوض کنه.

حل مشکلات نرم افزاری گوشی های اندروید و آیفون با دکتر فون

Data Eraser – پاک کردن غیر قابل بازگشت و دائمی اطلاعات گوشی

اگه قصد دارید گوشیتون رو بفروشید ولی نگران اطلاعات روی اون هستید و می ترسید که یه نفر بتونه اطلاعات شما رو بازیابی کنه این برنامه مخصوص شماست. Dr.Fone – Data Eraser قادره اطلاعات گوشی شما رو به صورت دائمی و 100% غیر قابل بازگشت پاک کنه به طوری که با حرفه ای ترین ابزار های ریکاوری هم قابل بازگشت نباشه و خیال شما رو از این بابت راحت کنه.

حذف دائمی اطلاعات گوشی با دکتر فون

Password Manager – مدیریت پسوردها در گوشی و پیدا کردن رمز وای فای

جدیدترین ابزار منتشر شده در دکتر فون پسورد منیجر هستش که بر خلاف تصور و اسمش کارش پیدا کردن انواع پسورد های ذخیره شده تو آیفونه. Dr.Fone – Password Manager فعلا فقط برای گوشی های آیفون منتشر شده و قادر به پیدا کردن رمز Apple ID،رمز وای فای، پسورد ذخیره شده انواع سایت ها تو سافاری و مروگر های دیگه، رمز ایمیل و Passcode هستش. اگه هر کدوم از این پسورد ها رو فراموش کردین این برنامه به شما کمک می کنه اون ها رو بازیابی کنید.

نکته مهم در مورد این برنامه اینه که نیاز به جیل بریک هم نداره! اطلاعات بیشتر …

پیدا کردن رمز اپل آیدی بدون jailbreak

خرید برنامه دکتر فون با قیمت ارزان

همانطور که اشاره شد برنامه دکتر فون کرک سالمی نداره و اکثر کرک های منتشر شده تو سایت های دانلودی کار نمی کنن و وسط کار دست شما تو پوست گردو می مونه!

ما تو فروشگاه ایران گت اکانت های ارزون قیمت و اشتراکی دکتر فون ویندوز رو موجود داریم و شما می تونید با کمترین هزینه (از 99 هزار تومان تا 350 هزار تومان) به ماژول های موجود در این نرم افزار دسترسی داشته باشید.

خرید اکانت برنامه دکتر فون ویندوز با قمیت ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *