آیا اکانت گرامرلی پرمیوم رایگان وجود دارد؟

خیلی از کاربران این سرویس به دنبال اکانت رایگان Grammarly هستن اما متاسفانه باید بگوییم اکانت گرامرلی پرمیوم رایگان وجود نداره و این یک واقعیت تلخ هستش پس وقت خودتون رو تلف نکنید و از سرچ کردن و تست کردن روش های منقضی شده ساخت اکانت رایگان گرامرلی دست بکشید! شاید یه زمانی یه متدی اومده بوده و می شد باهاش اکانت پرمیوم رایگان ساخت ولی الان در حال حاضر که تو خرداد 1401 هستیم هیچ روش جدید و کارامدی وجود نداره.

گرامرلی یک دستیار تایپ متون انگلیسی کلود بیس هستش که غلط های املایی، دستور زبان، نقطه گذاری و جمله بندی های متن رو ویرایش می کنه و قابلیت های اصلی این سرویس فقط تو پلن های پرمیوم و پولی عرضه میشه.

چطوری به اکانت گرامرلی پرمیوم ارزان دسترسی داشته باشیم؟

هر چند اکانت پرمیوم گرامرلی نسبت به خدماتی که ارائه میده قیمت بالایی نداره ولی همین مقدار هم برای کاربران ایرانی با توجه به نرخ ارز و درامد پایین زیاده!

قیمت اکانت پرمیوم گرامرلی در ایران

مثلا اگه بخواین پلن یک ماهه رو به صورت مستقیم از سایت گرامرلی خریداری کنید باید مبلغ 30 دلار (حدود 950 هزار تومان) پرداخت کنید!

اما ما تو فروشگاه ایران گت مثل همیشه این مشکل رو برای شما کاربران و دانشجو های عزیز ایرانی حل کردیم تا بتونن با کمترین هزینه به اکانت های پرمیوم گرامرلی به صورت کاملا قانونی دسترسی داشته باشین.

خرید اکانت پرمیوم گرامرلی ارزان فقط در فروشگاه ایران گِت

در حال حاضر اکانت های گرامرلی به دو صورت اشتراکی و اختصاصی آماده عرضه هستش.

1- اکانت های اشتراکی با قیمت 129 هزار تومان و 6 ماه ضمانت

2- اکانت های اختصاصی با قیمت 498 هزار تومان و یک سال ضمانت

جهت خرید به سایت فروشگاه مراجعه نمایید.

چرا نباید از اکانت گرامرلی هک شده و کرک شده استفاده کنیم؟

وقتی شما از اکانت هک شده گرامرلی استفاده کنید به این معنی هستش که جز شما دیگران هم به این اکانت دسترسی دارن و ممکنه متون شما رو سرقت کنن! پس اگه قراره متن پایان نامه یا یک متن اختصاصی رو ویرایش کنید بهتره به هیچ وجه از اکانت های کرک شده استفاده نکنید و یک اکانت اختصاصی ارزان گرامرلی تهیه کنید.

ضمن این که امنیت اکانت های گرامرلی خیلی بالاست و اگه گرامرلی بفهمه که چند نفر به یک اکانت از ای پی های مختلف لاگین شدن فورا اکانت رو بن میکنه.

تفاوت اکانت گرامرلی رایگان و پرمیوم

گرامرلی به صورت کلی در دو پلن رایگان و پرمیوم عرضه میشه و اگه بخوایم به صورت خلاصه بگیم آپشن های پلن پرمیوم مثل بنز و آپشن های پلن رایگان مثل پراید می مونه!

درسته که تو پلن رایگان هم غلط های املایی، دستور زبان، نقطه گذاری و جمله بندی ها تا حدودی اصلاح میشه اما پیشنهاد های ویرایشی اصلی و بهتر فقط تو نسخه پرمیوم قابل دسترسه.

قابلیت های اکانت پرمیوم گرامرلی

  • بررسی دستور زبان و صحیح بودن سبک نگارش
  • پیشنهاد لغت به جای کلمات تکراری
  • جایگزین کردن لغات محترمانه بجای لغات بی ادبانه
  • غلط گیری حرفه ای
  • بررسی کامل از نظر ۲۵۰ نکته دستوری و نگارشی
  • ارائه راهکار و پیشنهاد برای بهبود سبک نوشته

اگه حوصله دارید می تونید تمام تفاوت های پلن رایگان و پرمیوم رو تو این مطلب از سایت گرامرلی بخونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *