تمدید و تبدیل اشتراک پلی استیشن پلاس ریجن ترکیه با حداقل کارمزد

اگر قصد تمدید و یا تبدیل اشتراک پلی استیشن پلاس ترکیه خود به پلان اکسترا و دلوکس پرمیوم را دارید کافیست درخواست خود را از طریق تلگرام برای ما ارسال کنید. تیم ایران گت با حداقل کارمزد اکانت پلاس شما را به پلان مورد نظرتان ارتقا می دهد.

تبدیل اشتراک پلی استیش پلاس اسنشیال به اکسترا و پرمیوم دلوکس

پلان اسنشیال پی اس پلاس ارزانترین پلان است. در صورتی که قصد تبدیل آن به پلان های دیگر را دارید کافیست پلان مورد نظر خود را انتخاب کنید تا ارتقا انجام شود. هنگام ارتقا شما فقط مبلغ ما به التفاوت اشتراک جدید را پرداخت خواهید کرد.

تبدیل اشتراک پلی استیش پلاس اکسترا به پرمیوم دلوکس

پلاس اکسترا و دلوکس تفاوت چندانی ندارند اما اگر قصد تبدیل اشتراک اکسترا به پرمیوم دلوکس را دارید با پرداخت مبلغ ما به التفاوت اشتراک شما ارتقا می یابد.

نکته: تبدیل اشتراک از پلان های بالاتر به پایین تر تا زمان پایان اشتراک امکان پذیر نیست.

هزینه تبدیل اشتراک پلی استیشن پلاس

فرض کنید که شش ماه پیش اشتراک 12 ماهه پلی استیشن پلاس Essential را با قیمت استاندارد 240 لیر تهیه کرده‌اید و حالا شش ماه از اشتراک شما باقی مانده است. تصمیم می‌گیرید که اشتراک خود را به پلی استیشن پلاس Premium با قیمت استاندارد 460 لیر (قیمت اشتراک یک‌ساله) ارتقا دهید. هزینه ارتقای اشتراک شما در دو مرحله محاسبه می‌شود. در مرحله اول، قیمت اشتراک Essential از قیمت اشتراک Premium کم می‌شود. یعنی:

460₺ – 240₺ = 220₺


 پس از این، هزینه ارتقای اشتراک بر زمان باقی‌مانده از اشتراک فعلی تقسیم می‌شود. در مثال بالا، شش ماه از اشتراک Essential باقی مانده است، پس:

240₺ / 2 = 120₺


در نتیجه، اگر اشتراک پلی استیشن پلاس Essential داشته باشید و شش ماه از این اشتراک باقی‌مانده باشد، برای ارتقای شش ماه باقی‌مانده به اشتراک Premium باید 120 لیر دیگر پرداخت کنید. 

این مبلغ به صورت خودکار توسط سونی محاسبه شده و با پرداخت آن اشتراک شما تبدیل می شود.

همین حالا درخواست خود را از طریق تلگرام ثبت کنید تا ارتقای اکانت پلاس شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

در حال حاضر فقط تبدیل اشتراک اکانت‌های پلاس ریجن ترکیه امکان پذیر است.

تمدید اشتراک پلاس ترکیه

اگر اشتراک پلاس شما تمام شده است و قصد تمدید آن را دارید می توانید اشتراک مورد نظر خود را در فروشگاه ایران گت خریداری نمایید. اشتراک پلاس خریداری شده روی اکانت خودتان تمدید می شود. اشتراک پلاس در ایران گت با بهترین قیمت و به صورت کاملا قانونی عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *