لیست بازی های پلی استیشن پلاس اکسترا و دلوکس پرمیوم

پلی استیشن پلاس اکسترا و دلوکس شامل بیش از 400 بازی رایگان هستند. لیست بازی ها همواره بروز می شود و سونی هر ماه بازی های جدیدی را برای کاربران پلاس به صورت رایگان منتشر می کند. در این لیست بازی های معروفی همچون Horizon و Assassin’s Creed و Far Cry به چشم میخورد. اگر قصد ندارید هزینه زیادی برای خرید بازی های پلی استیشن بکنید خرید پلاس اکسترا و دلوکس ترکیه بهترین گزینه برای شماست.

لیست تمامی بازی های موجود در پلاس اکسترا و دلوکس را می توانید در سایت پلی استیشن مشاهده کنید. در پلاس دلوکس علاوه بر بازی های پلاس اکسترا، به کاتالوگ بازی های کلاسیک و همچنین نسخه آزمایشی بازی های جدید دسترسی داشته باشید.

تفاوتی ندارد که پلاس شما از کدام ریجن تهیه شده است، ترکیه، آمریکا یا اروپا. لیست بازی های پلاس برای تمامی کشورها یکسان است اما اشتراک پلاس در ریجن ترکیه قیمت ارزانتری دارد.

بازی های پلاس را فقط از اکانتی که اشتراک در آن فعال است می توان دانلود کرد. با این حال پس از دانلود و نصب بازی می توانید در اکانت های دیگر خود روی همان کنسول بازی ها را اجرا کنید.

بازی های پلی استیشن پلاس تا چه زمانی قابل دسترسی هستند؟

بازی های رایگان پلاس تا زمانی که اکانت پلاس شما اعتبار داشته باشد قابل اجرا هستند حتی اگر از لیست بازی های ماه حذف شوند. پس از پایان اشتراک پلاس، بازی ها قفل می شود. در صورت تمدید اشتراک بازی ها مجددا فعال می شود.

از کجا اکانت پلی استیشن پلاس جدید بخریم؟

در فروشگاه ایران گت تمام پلن های پلی استیشن پلاس اعم از پلن پایه، اکسترا و پرمیوم به صورت قانونی و با ارزانترین قیمت در ایران عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *