خرید لایسنس موزیک پلیر نوترون اندروید (قانونی و ارزان)

 Neutron Music Player موزیک پلیری قدرتمند برای گوشی های اندروید می باشد که با استفاده از آن می توانید فایل های صوتی را با کیفیت بسیار عالی اجرا کنید. این نرم افزار قابلیت پخش حرفه ای با موتور رندر صوتی نرخ 32/64 بیتی را دارا می باشد که می تواند کیفیت صدای بی نظیری را برای شما ایجاد کند. این نرم افزار برای کاربرانی که علاقه زیادی به موسیقی دارند و دوست دارند موزیک ها را با کیفیت اصلی گوش دهند، طراحی شده است.

ویژگی های موزیک پلیر حرفه ای نوترون

  • قابلیت پخش فایل های صوتی با کیفیت بسیار بالاپشتیبانی از فرمت های صوتی MP1, MP2, MP3, OGG (Vorbis), FLAC, WMA, WMA Lossless (16-bit only), AC3, AAC, M4A, M4B, M4R, MP4, 3GP, 3G2, MOV, ALAC, APE (Monkey’s Audio), WV (WavPack), MPC (MusePack), WAV, AU, AIFF, MPG/MPEG (audio only), AVI (audio only), iTunes/Windows
  • فرمت های واحد موزیک: MOD, IM, XM, S3M4
  • باند اوکولایزر HQ

قیمت لایسنس این برنامه 7 دلار است و به قیمت روز نرخ ارز محاسبه می شود و تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش برای شما ارسال می شود.

لایسنس خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود و شما باید ایمیل و شماره سفارش را در برنامه وارد کنید تا برنامه فعال شود.

هر لایسنس فقط مخصوص یک دستگاه است و در صورت فعال سازی بر روی چند دستگاه ممکن است لایسنس بلاک شود.

نکته مهم: لایسنس Neutron بر روی جیمیل سینک شده در گوشی اندرویدی فعال می شود و به صورت پیش فرض ما لایسنس را بر روی ایمیلی که با آن در فروشگاه ثبت نام کرده اید فعال می کنیم. اگر ایمیل ثبت شده در فروشگاه از نوع Gmail نیست و یا ایمیل اصلی شما نیست باید ایمیل اصلی را که می خواهید لایسنس روی آن فعال شود را از طریق تلگرام برای ما ارسال کنید.

روش فعال سازی لایسنس Neutron

  1. نسخه های قبلی برنامه را کاملا پاک کنید.
  2. نسخه جدید برنامه از سایت اصلی برنامه نوترون دانلود و نصب کنید
  3. در صورت اضافه شدن ایمیل ثبت شده در تنظیمات اندروید برنامه به صورت خودکار فعال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *