خرید اشتراک پرمیوم نتفلیکس ترکیه و تفاوت آن با نتفلیکس آمریکا

اگر به دنبال خرید اشتراک نتفلیکس پرمیوم ارزان و قانونی با قابلیت تمدید و پروفایل اختصاصی هستید ما به شما خرید اکانت نتفلیکس ترکیه را پیشنهاد می کنیم. با خرید Netflix ترکیه با کمترین هزینه به تمام امکانات پولی این سرویس دسترسی داشته باشید و به صورت بینهایت به تماشای فیلم و سریال خارجی بنشینید.

نتفلیکس چیست؟

نتفلیکس پرطرفدارترین سرویس استریم و پخش آنلاین فیلم و سریال های خارجی است. این سرویس استریم ویدئو دقیقا مشابه فیلیمو و نماوا در ایران است با این تفاوت که یک سرویس جهانی است و فیلم و سریال های روز دنیا با بالاترین کیفیت ممکن یعنی 4K در آن منتشر می شود.

ویژگی های نتفلیکس پرمیوم

نتفلیکس رایگان نیست و برای استفاده از این سرویس باید به صورت ماهانه حق اشتراک پرداخت نمایید. قیمت نتفلیکس با توجه به امکانات آن و منطقه متغیر است. اشتراک های اکانت نتفلیکس پولی در سه پلن بیسیک، استاندارد و پرمیوم عرضه می شود که بهترین پلن آن پرمیوم است. در اشتراک Netflix Premium ویدئو ها با بالاترین کیفیت ممکن یعنی 4K+HDR پخش می شود و به صورت همزمان 4 نفر می توانند از آن استفاده کنند.

با خرید نتفلیکس پرمیوم به قابلیت های زیر دسترسی خواهید داشت:

  • پیشنهاد فیلم و سریال های مورد علاقه شما
  • امکان ساخت پلی لیست برای فیلم ها
  • تماشای فیلم و سریال همزمان با پخش جهانی
  • پخش HD تا 4K به صورت خودکار نسبت به سرعت اینترنت شما
  • دسترسی به نتفلیکس از طریق تلفن همراه، تی وی هوشمند، کامپیوترها و هر دستگاهی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد.
  • دسترسی به یکی از کامل ترین آرشیو فیلم، سریال های موجود بدون محتوای تقطیع شده.
  • دسترسی به اکانت ویژه کودکان
  • عدم پخش تبلیغ­ های آزار دهنده
  • امکان استفاده از یک اکانت بر روی دستگاه های مختلف

چرا نتفلیکس پرمیوم ترکیه بخریم؟

همانطور که اشاره شد قیمت نتفلیکس پرمیوم بستگی به کشور و منطقه آن هم دارد. نتفلیکس در کشور ترکیه ارزانتر بوده و تقریبا تمام امکانات آن نیز مشابه کشور های دیگر است. یعنی شما می توانید با پرداخت هزینه ی کمتر به تمام قابلیت های پولی نتفلیکس دسترسی داشته باشید.

خرید اکانت نتفلیکس ترکیه قانونی است؟

اشتراک پرمیوم نتفلیکس عرضه شده در فروشگاه ایران گت به صورت کاملا قانونی تهیه و در اختیار کاربران قرار می گیرد. اکانت های ما توسط گیفت کارت های قانونی به صورت اوترا HD شارژ می شود و تا پایان مدت زمان اشتراک فعال است. با خرید اکانت نتفلیکس پرمیوم از ایران گت می توانید بدون نگرانی به تماشای فیلم و سریال های مورد علاقه‌تان بنشینید.

اکانت نتفلیکس ترکیه قانونی اوترا HD

قیمت اشتراک پرمیوم نتفلیکس ترکیه چند تومان است؟

در حال حاضر اکانت های اشتراکی نتفلکیس در پلن های 3 ماهه و 6 ماهه عرضه می شود. در صورت تمایل می توانید اکانت خود را پس از پایان اشتراک تمدید کنید. قیمت اکانت 3 ماهه نتلفیکس 189 هزار تومان و اکانت 6 ماهه با قیمت 345 هزار تومان بر روی پروفایل اختصاصی تعیین شده است. شاید تعجب کنید اما اکانت نتفلیکس از فیلیمو و نماوا ارزانتر است!

ما با خرید و به اشتراک گذاشتن اکانت پرمیوم نتفلیکس ترکیه بین 5 نفر زمینه ای فراهم کردیم که با کمترین هزینه بتونید از این سرویس استفاده کنید.

تفاوت اشتراک ارزان نتفلیکس ترکیه با آمریکا چیست؟

طبق بررسی های انجام شده توسط تیم ایران گت، محتوای اشتراک نتفلیکس ترکیه و آمریکا تفاوت خاصی ندارد. اما گاهی ممکن است یک عنوان برای کشور خاصی منتشر شود که برای دسترسی به آنها باید از آی پی آن کشور برای باز کردن نتفلیکس استفاده کنید. همانطور که می دانید سرویس نتفلیکس در ایران فیلتر است و برای استفاده از آن باید به یک وی بی ان خوب و پرسرعت دسترسی داشته باشید.

خرید اکانت نتفلیکس در ایران با پروفایل اختصاصی

در ایران گت تمام اکانت ها به صورت اختصاصی تهیه شده است. پس از خرید اکانت پرمیوم، ایمیل و پسورد و شماره پروفایل اختصاصی نتفلیکس برای شما ارسال می شود.

پروفایل اختصاصی نتفلیکس

نگران دسترسی دیگر کاربران به پروفایل خودتان نباشید زیرا تمام پروفایل ها توسط یک پین 4 رقمی محافظت می شود و هیچ کس جز خود شما دسترسی به پروفایل شخصی‌تان را ندارد.

از کجا گیفت کارت نتفلیکس ترکیه بخریم؟

برای خرید گیفت کارت نتفلیکس ترکیه با قیمت ارزان می توانید روی ما حساب کنید. شاید تمایل داشته باشید که اشتراک پرمیوم نتفلیکس 100% اختصاصی خودتان را داشته باشید. برای شارژ کانت نیاز به گیفت کارت نتفلیکس خواهید داشت که با مبالغ مختلف 75 – 100 – 200 لیر موجود است. جهت تهیه گیفت کارت ارزان نتفلیکس ترکیه لطفا با بخش پشتیبانی فروشگاه در تماس باشید.

گیفت کارت نتفلیکس ترکیه

اکانت پرمیوم نتفلیکس رایگان

در گذشته نتفلیکس برای برخی کشور ها مانند روسیه اشتراک یک ماهه رایگان عرضه می کرد. کاربران با خرید یک ویزا کارت مجازی می توانستند اشتراک 1 ماهه رایگان را فعال کنند. اما اکنون این قابلیت کلا حذف شده است و نتفلیکس دیگر در هیچ منطقه ای اشتراک رایگان ترایال ندارد.

اکانت کرک شده نتفلیکس چیست؟

برخی از سایت ها و فروشگاه اقدام به فروش اکانت کرک شده نتفلیکس با قیمت ارزان می کنند. از آنجا که امنیت نتفلیکس بسیار بالاست در صورتی که شخصی به غیر صاحب اکانت به صورت غیر مجاز از اکانت استفاده کند نتفلیکس با یک ایمیل به صاحب اکانت هشدار می دهد و احتمال عوض شدن رمز اکانت کرک شده بسیار بالاست. حتی اگر از آی پی های مختلف زیادی به یک اکانت متصل شوید نتفلیکس به صورت خودکار اکانت را قفل می کند تا رمز آن عوض شود. از این رو عمر اکانت های کرک شده بیش از یک هفته نیست و شما مدام باید با فروشنده های اکانت کرک شده نتفلیکس در حال سر و کله زدن باشید!

با خرید اکانت قانونی نتفلیکس از ایران گت می توانید بدون دردسر و نگرانی از مسدود شدن اکانت از این سرویس استفاده کنید.

چگونه از نتفلیکس استفاده کنیم؟

نتفلیکس بر روی تمامی دستگاه ها و پلتفرم های مختلف قابل استفاده است. با نصب اپ اختصاصی نتفلیکس بر روی دیوایس های مختلف مثل گوشی، تبلت، اندروید تی وی، کنسول های مختلف و تلوزیون می توانید براحتی از اشتراک پرمیوم نتفلیکس استفاده کنید.

فعال سازی زیرنویس فارسی در نتفلیکس

به صورت پیش فرض نتفلیکس از زیرنویس فارسی پشتیبانی نمی کند اما با افزونه هایی که برای کروم و فایرفاکس ویندوز منتشر شده است می توان زیرنویس فارسی را در نتفلیکس فعال کرد. یکی از بهترین افزونه ها تو این زمینه Substital است که توسط آن براحتی می توانید فایل های زیرنویس SRT را در نتفلیکس و سرویس های دیگر اضافه کنید.

افزونه کروم زیرنویس فارسی نتفلیکس

برای انجام این کار کافیست زیرنویس هماهنگ فیلم یا سریال مورد علاقه‌تان را دانلود کنید و سپس آن را در افزونه وارد کنید. این افزونه قابلیت هماهنگ سازی زمان زیرنویس را نیز دارد.

فعال سازی زیرنویس فارسی در نتفلیکس

سوالات متداول در خصوص خرید اکانت نتفلیکس

از کجا نتفلیکس پرمیوم بخریم؟

سایت های زیادی اقدام به فروش اکانت پرمیوم نتفلیکس می کنند اما ایران گِت ارزانترین قیمت را در بین تمام فروشگاه ها دارد.

آیا اکانت های نتفلکیس دارای ضمانت است؟

بله، تمامی اکانت ها تا آخرین روز اشتراک شامل ضمانت هستش و چون اکانت ها به صورت کاملا قانونی خریداری و فعال میشه هیچ مشکلی در خصوص از کار افتادن اکانت ها وجود نداره.

ارور پروکسی نتفلیکس چگونه رفع می شود؟

برای استفاده از این سرویس باید یک اکانت وی پی ان معتبر مانند اکسپرس داشته باشید زیرا نتفلیکس به آی پی پروکسی حساس است و آی پی های اشتراکی را مسدود کرده است.

آیا دیگر کاربران یک اکانت به پروفایل من دسترسی دارن؟

خیر، تمامی پروفایل ها توسط یک پین 4 رقمی محافظت میشن و هیچ کسی جز شما به پروفایل شما دسترسی نداره.

آیا می توان مشخصات و پسورد اکانت را تغییر داد؟

خیر! چون اکانت ها اشتراکی هستش و شما فقط مجاز به استفاده از پروفایل خودتون هستید 🙂 درصورتی که مایل به داشتن یک اکانت نتفلیکس 100% اختصاصی هستید می تونید از فروشگاه ما گیفت کارت نتفلیکس ترکیه رو سفارش بدید.

آیا می شود از یک اکانت نتفلیکس به صورت همزمان روی چند دستگاه استفاده کرد؟

می تونید روی تی وی و لپ تاپ یا گوشی به اکانت لاگین کنید ولی نباید به صورت همزمان روی هر دو دستگاه پلی کنید. برای استفاده همزمان می توانید 2 یا چند پروفایل را خریدای نمایید.

آیا می توانم اکانت نتفلیکس را با دیگران به اشتراک بگذارم؟

خیر، چون این اکانت ها اشتراکی هستن و فقط 5 نفر از مشترکین اصلی یک اکانت به اون دسترسی دارن. این کار خلاف قوانین سایت است.

چگونه از نتفلیکس فیلم دانلود کنیم؟

نتفلیکس قابلیت دانلود فیلم ندارد و فقط سرویس پخش آنلاین است.

چگونه کیفیت 4K را در نتفلیکس فعال کنیم؟

جهت دسترسی به کیفیت 4K نیازمند به اینترنت پرسرعت و سخت افزار مناسب می باشید. کیفیت به صورت خودکار تنظیم می شود. تمامی فیلم ها و سریال های نتفلیکس با کیفیت 4K عرضه نمی شود و فقط برخی عناوین دارای این کیفیت است.

اگه سوال دیگه ای در خصوص خرید اکانت نتفلیکس دارید می تونید با بخش پشتیبانی فروشگاه ما در تماس باشید تا کارشناسان فنی ما در اسرع وقت درخواست شما رو بررسی کنن 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *