بررسی و مقایسه قیمت نتفلیکس در ایران با فیلیمو و نماوا

 نتفلیکس بزرگترین سرویس استریم و پخش فیلم و سریال تو دنیاست که تو ایران هم کاربران زیادی از این سرویس استفاده میکنن. در این مطلب قصد داریم قیمت اکانت Netflix رو با دو سرویس محبوب استریم تو ایران یعنی فیلیمو و نماوا مقایسه کنیم و ببینیم با توجه به امکانات این سرویس ها کدوم یکی ارزونتر هستش.

قیمت اشتراک سرویس فیلیمو

اول از همه میریم سراغ فیلیمو که سهم بیشتری تو بازار داره و مخاطبینش نسبت به بقیه سرویس ها بیشتر هستن.

قیمت اشتراک فیلیمو (اردیبهشت 1401)

همونطور که تو لیست قیمت فیلیمو مشخصه قیمت اشتراک 1 ماهه 69000 تومان + 9 درصد مالیات هستش که در نهایت مبلغ 75000 تومان باید پرداخت کنید.

تو فیلیمو خرید اشتراک 3 ماهه نسبت به اشتراک 1 ماهه حدود 5 درصد و خرید اشتراک 6 ماهه نسبت به یک ماهه حدود 7 درصد شامل تخفیف میشه.

در سرویس فیلیمو می تونید یک اکانت رو به صورت همزمان روی 3 دستگاه استفاده کنید و اگه از ای پی ایران برای نمایش فیلم ها استفاده کنید نرخ اینترنت به صورت نیم بها محاسبه و فقط نصف حجم اینترنت شما مصرف میشه اما اگه از وی پی ان استفاده کنید حجم اینترنت به صورت تمام بها محاسبه میشه.

هر چند در سال گذشته قیمت اشتراک فیلیمو افزایش داشت ولی با توجه به نرخ تورم هنوز قیمت ها معقول هستش.

قیمت اشتراک سرویس نماوا

دومین سرویس پرطرفدار اسریم فیلم و سریال در ایران نماوا هستش که رقیب اصلی برای فیلیمو محسوب میشه.

قیمت اشتراک نماوا (اردیبهشت 1401)

هزینه اشتراک سرویس نماوا تو پلن یک ماهه و سه ماهه خیلی بیشتر از فیلیمو هستش. ولی اگه پلن یک ماهه با تمدید خودکار رو انتخاب کنید این قیمت کاهش پیدا میکنه.

در نماوا هم می تونید یک اکانت رو به صورت همزمان روی 3 دستگاه استفاده کنید و حجم اینترنت هم در صورت استفاده از ای پی ایران به صورت نیم بها محاسبه میشه.

هر دوی این سرویس ها فیلم و سریال های خارجی رو به صورت سانسور شده با زیرنویس یا دوبله ی فارسی منتشر میکنن. اگه اهل تماشای فیلم و سریال خارجی باشید بدون شک از تماشای فیلم و سریال تو این سرویس ها لذت نخواهید برد!

قیمت اشتراک سرویس نتفلیکس در ایران، ترکیه و آمریکا

و اما می ریم سراغ سرویس نتفلیکس که محبوب ترین سرویس استریم فیلم و سریال بدون سانسور در دنیا هستش.

اشتراک های نتفلیکس به طور کلی در سه پلن بیسیک، استاندارد و پرمیوم عرضه میشه که بهترین پلن اون پلن پرمیوم هستش. تو این پلن ویدئو ها با بالاترین کیفت ممکن پخش میشن و کیفت 4K+HDR برای کاربران عرضه میشه.

نکته ای که در این بین وجود داره اینه که قیمت اکانت پرمیوم نتفلیکس تو کشورهای مختلف متفاوت هستش و قیمت تو یه سری کشور ها مثل ترکیه اروزنتر از بقیه کشور ها مثل آمریکا هستش ولی با این حال تمام عناوین و خدمات یکسان هستن.

بررسی قیمت اکانت نتفلیکس آمریکا

قیمت اکانت نتفلیکس آمریکا

در آمریکا قیمت نتفلیکس از 9.99 دلار در ماه شروع میشه و در پلن پرمیوم به قیمت 19.99 دلار می رسه. با توجه به نرخ امروز دلار در ایران که حدود 32000 تومن هستش قیمت تموم شده اون تقریبا ماهی 670 هزار تومان میشه. برای خرید نتفلیکس آمریکا یا باید ویزا کارت و اکانت پی پل داشته باشید و یا از گیفت کارت های نتفلیکس استفاده کنید.

بررسی قیمت اکانت نتفلیکس ترکیه

قیمت اکانت نتفلیکس ترکیه

قیمت اکانت نتفلیکس ترکیه خیلی خیلی ارزونتر از آمریکا هستش و کاهش قیمت شدیدی رو تو اشتراک نتفلیکس در ترکیه شاهد هستیم. در ترکیه پلن پرمیوم با قیمت 80 لیر به فروش میرسه که با توجه به نرخ امروز قیمت لیر در ایران قیمت اکانت یک ماهه نتفلیکس ترکیه حدود 170 هزار تومان در میاد که نسبت به اکانت آمریکا اختلاف قیمت فاحشی داره!

قیمت اکانت نتفلیکس در ایران

همانطور که قبلا اشاره کردیم سرویس دهی نتفلیکس در کشور های مختلف تفاوت زیادی نداره و 99 درصد عناوین در تمام کشور ها یکسان هستش. از طرفی اکانت های نتفلیکس 5 کاربره هستن و اگه شما یک اکانت پرمیوم نتفلیکس بخرید عملا 4 تا یوزر اون بلا استفاده می مونه.

حالا چاره چیه این وسط که نه سیخ بسوزه نه کباب؟

این مشکل رو ما تو فروشگاه ایران گت براتون حل کردیم و راه حل نهایی اون پیش ماست!

ما با خرید و به اشتراک گذاشتن اکانت پرمیوم نتفلیکس ترکیه بین 5 نفر زمینه ای فراهم کردیم که با کمترین هزینه بتونید از این سرویس استفاده کنید.

در حال حاضر اکانت پرمیوم سه ماهه نتفلیکس ترکیه در فروشگاه ما فقط با قیمت 189000 تومان و اکانت شش ماهه با قیمت 345000 تومان عرضه میشه که از قیمت فیلیمو و نماوا ارزونتره!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *