گیم پس التیمیت ایکس باکس چیست و از کجا بخریم؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که ایکس باکس گیم پس و گیم پس التیمیت چه تفاونی دارند و اصلا کاربرد آنها دارد؟ Xbox Game Pass خدمات اشتراک بازی های ویدیویی مایکروسافت است. با خرید اشتراک ایکس باکس گیم پس آلتیمیت روی کنسول و یا پی سی می تونید صد ها بازی رو به صورت رایگان دانلود کنید. همچنین می تونید براحتی بازی های ایکس باکس رو با قابلیت Cloud Gaming روی ویندوز اجرا کنید.

عملکرد ایکس باکس گیم پس التیمیت دقیقا مشابه پلی استیشن پلاس در کنسول های سونی است. در ادامه به شما آموزش می دهیم چطور یک اکانت گیم پس آلتیمیت ارزان و اختصاصی داشته باشید و چگونه از آن استفاده کنید.

گیم پس التیمیت چیست؟

گیم پس التیمت (Game Pass Ultimate) یکی از پیشرفته‌ترین و کامل‌ترین اشتراک‌های بازی و خدمات ابری از شرکت مایکروسافت است. با اشتراک در گیم پس التیمت، شما به ترکیبی از سرویس‌های گیم پس (Game Pass) و طلا (Gold) دسترسی خواهید داشت. این سرویس همچنین امکانات اضافی از قبیل بازی‌های چندنفره آنلاین و دسترسی به کتابخانه بازی‌های EA Play را نیز ارائه می‌دهد.

مزایای خرید گیم پس التیمیت

  1. دسترسی به کتابخانه بازی‌های Game Pass: با اشتراک در گیم پس التیمت، شما می‌توانید به مجموعه گسترده‌ای از بازی‌ها در گیم پس دسترسی پیدا کنید. این کتابخانه شامل بیش از صد بازی متنوع از توسعه‌دهندگان برجسته مانند مایکروسافت استودیوها، بتسدا، اکتیویژن، سگا و بسیاری دیگر است. با این سرویس، شما قادر خواهید بود به طور نامحدود بازی‌های مورد علاقه خود را تجربه کنید.
  2. عضویت Gold: با گیم پس التیمت، شما عضویت Gold نیز خواهید داشت که امکاناتی مانند بازی‌های چندنفره آنلاین را فراهم می‌کند. بازی‌هایی که از حالت چندنفره آنلاین پشتیبانی می‌کنند، شما می‌توانید با دوستان خود یا بازیکنان دیگر در سراسر جهان رقابت کنید و تجربه‌ای چندنفره و همکاری را تجربه کنید.
  3. دسترسی به کتابخانه بازی‌های EA Play: از سال 2020 به بعد، گیم پس التیمت شامل عضویت در سرویس EA Play نیز می‌شود. این به شما اجازه می‌دهد تا به مجموعه‌ای از بازی‌های شرکت الکترونیک آرتس (EA) دسترسی پیدا کنید. بازی‌هایی مانند سری FIFA، سری Battlefield و انواع بازی‌های ورزشی، ماجراجویی و شوتر اول شخص از جمله بازی‌های موجود در EA Play هستند.
  4. تخفیف‌های ویژه: با اشتراک در گیم پس التیمت، شما از تخفیف‌های ویژه برخوردار خواهید شد. این تخفیف‌ها می‌توانند در خرید بازی‌ها و محتواهای مربوطه تا ۲۰٪ تا ۵۰٪ تخفیف به شما ارائه دهند، که می‌تواند به صرفه‌جویی در هزینه بازی‌ها و محتواهای دیگر کمک کند.

معرفی انواع پلن های Xbox Game Pass

به صورت کلی در سایت مایکروسافت اکانت های گیم پس در سه پلن کنسول، پی سی و التیمیت عرضه می شود. قیمت و قابلیت این پلن ها متفاوت است.

گیم پس کنسول

  • دسترسی به بیش از صدها بازی مخصوص کنسول به صورت رایگان (لیست بازی ها)
  • امکان دانلود بازی های جدید Xbox Game Studios در روز انتشار
  • اضافه شدن بازی های جدید به صورت مداوم
  • بهره مندی از تخفیف های ویژه برای خرید بازی ها

قیمت: 9.99 دلار در ماه

گیم پس پی سی

  • دانلود رایگان صدها بازی با کیفیت مخصوص کامپیوتر (ویندوز)
  • اضافه شدن بازی های جدید به صورت مداوم
  • امکان دانلود بازی های جدید Xbox Game Studios در روز انتشار
  • بهره مندی از تخفیف های ویژه برای خرید بازی ها
  • امکان دسترسی به بازی های سرویس EA Play

قیمت: 9.99 دلار در ماه

گیم پس التیمیت

  • دسترسی به تمام امکانات پلن کنسول و پی سی
  • امکان دسترسی به سرویس کلود گیمینگ
  • فعال شدن Xbox Live Gold جهت انجام بازی های چند نفره و آنلاین
  • دریافت هدیه های رایگان در بازی ها
  • بهره مندی از تخفیف های بیشتر و اختصاصی برای خرید بازی ها

قیمت: 14.99 دلار در ماه

با خرید این سرویس می توانید تا پایان زمان اشتراک بازی های مختلف را دانلود و بازی کنید. بر خلاف سرویس پی اس پلاس، پس از پایان اشتراک گیم پس دسترسی شما به تمام بازی ها قطع می شود.

خرید اکانت گیم پس آلتیمیت روی اکانت شخصی با تخفیف ویژه!

قیمت اکانت های گیم پس التیمیت برای کاربران ایرانی اصلا مقرون به صرفه نیست. به عنوان مثال اگه بخواین پلن آلتیمیت رو به صورت مستقیم خریداری بکنید باید ماهانه مبلغ 10 دلار پرداخت کنید. اگه دوست دارید یه اکانت گیم پس آلتیمیت اختصاصی با قیمت ارزان و تخفیف ویژه داشته باشید ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم.

در فروشگاه ایران گت می تونید گیم پس التیمیت را با ایمیل اختصاصی و قیمت ارزان خریداری نمایید.

نحوه فعال سازی اکانت گیم پس التیمیت در برنامه Xbox ویندوز

پس از خرید اکانت، برنامه Xbox را در ویندوز 10 یا 11 اجرا کنید. سپس گزینه Sign in را انتخاب و مشخصات اکانت خود (ایمیل و پسورد) را وارد نمایید.

اگر از کنسول ایکس باکس استفاده می کنید به اکانت خریداری شده لاگین کنید و بازی ها را دانلود کنید.

برنامه XBOX ویندوز 11

پس از ورود به اکانت، در قسمت Settings می توانید وضعیت اشتراک خودتون رو مشاهده کنید.

اشتراک گیم پس Ultimate 4 ماهه
اشتراک گیم پس Ultimate 4 ماهه

بازی های دلخواهتون رو دانلود کنید و از اشتراک گیم پس ارزان لذت ببرید.

سوالات متداول

Cloud Gaming چیست؟

کلاد گیمینگ سرویس ابری مایکروسافت جهت اجرای بازی های کنسول ایکس باکس بر روی پی سی است. در این حالت بازی ها روی سرور های مایکروسافت اجرا می شوند و شما به صورت آنلاین به آنها دسترسی دارید. برای اجرای این بازی ها نیاز به کنترلر یا همان دسته بازی ایکس باکس خواهید داشت.

دسته بازی ایکس باکس

از کجا گیم پس بخریم؟

در فروشگاه ایران گت می توانید اکانت های گیم پس آلتیمیت ظرفیت کامل رو با قیمت ارزان و ضمانت سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *