آموزش ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان

دوست دارید یک اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان بسازید ولی تا کنون هیچ راهی برای به دست آوردن اون پیدا نکردید؟ این مقاله رو بخونید تا شما را با حقایق آشنا کنیم. بدست آوردن اکانت اسپاتیفای پرمیوم رایگان کار آسونی نیست. در اغلب موارد روش هایی که تو سایت های مختلف در این خصوص منتشر میشه کاربردی نیستند. اما ما به شما روش های عملی رو آموزش می دیم پس با ما همراه باشید.

بهتره در همین ابتدای امر بهتون بگیم که اسپاتیفای پرمیوم رایگان وجود داره! امااااااااا دسترسی به اون کار هر کسی نیست! یعنی یه شرایطی لازمه که شما بتونید یه اکانت رایگان بسازید. شرایطی که بعضا سخت هستن و دشوار.

قبل از هر چیز بهتره بدونید سرویس اسپاتیفای به صورت فریمیوم عمل میکنه. حالا فریمیوم یعنی چی؟!

یعنی بخش اصلی خدمات اسپاتیفای که پخش موزیک هستش رایگانه ولی یه سری امکانات اضافه اون پولی هستش. حالا اون امکانات اضافه چیه؟! میگیم براتون 🙂

امکانات اسپاتیفای پرمیوم چیست؟

اسپاتیفای در پلن های پرمیوم یه سری امکانات اضافه در اختیار کاربراش قرار میده که در زیر لیست شده:

  • کیفیت صدای بهتر و بالاتر
  • حذف کامل تبلیغات
  • رفع محدودیت های پخش موزیک مثل سیک و رفتن به ترک بعدی و …
  • دانلود و پخش موزیک ها به صورت آفلاین
  • فعال شدن قابلیت هوشمند پخش موزیک بر حسب تقاضا و سلیقه‌ی شما
  • رفع محدودیت ورود با ای پی کشور اکانت
  • رفع محدودیت استفاده 14 روزه

چطوری اسپاتیفای پرمیوم رایگان بسازیم؟

برای ساخت اکانت رایگان 3 روش کلی و عملی وجود داره که هر کدوم مزایا و معایب و سختی های خودش رو داره. در ادامه به شرح این روش ها پرداخته شده است.

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای رایگان

روش اول: ساخت اکانت با استفاده از ویزا کارت های مجازی

اسپاتیفای به صورت پیش فرض پلان 1 ماهه پرمیوم رو به صورت رایگان برای خرید اولی ها فعال می کنه. ولی خرید از اسپاتیفای نیازمند به داشتن ویزا کارت و مستر کارت و حساب پی پل داره که به راحتی در دسترس ایرانی ها نیست چون ایران تحریمه. اما یه سری روش ها برای دور زدن این تحریم و تهیه این ویزا کارت ها از کشور های مختلف وجود داره. این روش ها مستلزم پرداخت هزینه هستش و پیدا کردن ویزا کارتی که تو سایت اسپاتیفای مورد قبول واقع بشه کار سختیه.

ساخت ویزا کارت مجازی فیک با BIN

ممکنه تو یه سری کانال های تلگرامی با اصطلاحی به نام بین یا همان BIN آشنا شده باشید. بین ها در واقع بخشی لو رفته از شماره 16 رقمی یک ویزا کارت هستش. بر اساس این بخش از شماره کارت ها شماره کارت های فیک دیگه ای ساخته میشه. از این شماره کارت ها می شه تو سایت های دیگه استفاده کرد و خرید انجام داد.

ویزا کارت هک شده برای اسپاتیفای

مثلا اطلاعات زیر مخصوص یک BIN چند منظوره هستش که تو سایت اسپاتیفای تست شده و کار میکنه:

BIN: 451607600460xxxx (use ccn or try 3/4 gen)
IP: Any
PAYMENT COUNTRY: Canada

برای ساخت شماره کارت های قابل استفاده باید از یه سری سایت که بهش میگن CARD GENERATOR استفاده کنید. مثلا این سایت https://namso-gen.com/

اطلاعات به صورت زیر تو سایت وارد میشه و شماره کارت ها ساخته میشه:

ویزا کارت فیک برای اسپاتیفای

بعد اگه خیلی خوش شانس باشید با استفاده از این شماره کارت ها می تونین اکانت یک ماهه یا سه ماهه اسپاتیفای رایگان بسازید.

پیدا کردن این بین ها کار سختیه و اکثرا تو گروه ها و کانال های تلگرامی که تو زمینه ی هک و کرک فعالیت می کنن پیدا میشه. اما وقتی یه BIN سالم که تو اسپاتیفای فعال بشه پیدا میشه کاربران هجوم میبرن برای ساخت اکانت پرمیوم رایگان اسپاتیفای. برای همین بعد مدت کوتاهی اسپاتیفای می فهمه و اون سری کارت بلاک میشه.

حتی گاها اکانت هایی که با اون بین ها ساخته شده هم بعد چند رو از حالت پرمیوم خارج میشه. ضمن این که ساخت اکانت با این بین ها کار آسونی نیست و نیاز به وی پی ان های خوب داره. در اکثر موارد هم BIN کشور های درب و داغون مثل میانمار لو میره و کم پیش بیاد BIN یک کشور اروپایی یا آمریکا گیر بیاد!

روش دوم: استفاده از اکانت های کرک شده اسپاتیفای

یکی دیگه از روش هایی که میشه باهاش به اسپاتیفای پرمیوم رایگان دسترسی داشته باشید کرک کردن اکانت های اسپاتیفای هستش. مثلا وقتی یه اکانت کرک شده اسپاتیفای داشته باشید که از قضا اون اکانت از نوع فمیلی باشه می تونید یه دعوتنامه برای خودتون بسازید و اکانت خودتون رو به زور وارد اکانت فمیلی کنید. اگه خوش شانس باشید و صاحب اصلی اکانت این موضوع رو نفهمه می تونید تا مدت ها از اشتراک رایگان اسپاتیفای استفاده کنید. همینطور می تونید اکانت پرمیوم یه نفر دیگه به صورت غیر مجاز و رایگان استفاده کنید.

این روش هم سختی های خودش رو داره. پیدا کردن یه اکانت کرک شده سالم با توجه به این که امنیت اسپاتیفای روز به روز بیشتر میشه کار دشواریه و عمر این اکانت ها خیلی کوتاهه.

اکانت های کرک شده اسپاتیفای تو یه سری فروشگاه ها و کانال های تلگرام به فروش میرسه. ولی با توجه به امنیت بالای اسپاتیفای و محدودیت هایی که تو زمینه ی عضویت در اسپاتیفای فمیلی وجود داره توصیه نمیشه. مثلا اگه اکانت شما 2 بار در سال از فمیلی خارج بشه تا یک سال آینده دیگه نمی تونید عضو فمیلی جدیدی بشید. لذا مجبورید یک اکانت جدید اسپاتیفای بسازید و پلی لیست ها و اطلاعات اکانت قدیمی اسپاتیفای رو به اکانت جدید منتقل کنید.

روش سوم: استفاده از نسخه مود شده اپ اسپاتیفای در اندروید

یکی دیگه از راه هایی که می تونید به خدمات پولی اسپاتیفای به صورت رایگان دسترسی داشته باشید دانلود و نصب نسخه هک شده اسپاتیفای اندروید هستش. تو نسخه های مود شده تقریبا تمام قابلیت های پرمیوم به صورت رایگان فعال شده اما قابلیت هایی که سرور ساید هستش مثل دانلود موزیک ها و پخش به صورت آفلاین غیر فعاله.

کافیه یه اکانت رایگان بسازید و تو اپ اسپاتیفای پرمیوم لاگین کنید و تمام!

اما تقریبا 99% کاربران اسپاتیفای به دنبال استفاده از قابلیت پخش آفلاین و دانلود از اسپاتیفای هستند که این داستان تو اپ ها منتفیه! ضمن این که فقط نسخه اندروید اسپاتیفای هک شده و برای ویندوز و آیفون هیچی منتشر نشده فلذا این روش هم عملا کاربرد چندانی نداره.

پس تا اینجا فهمیدید که ساخت اسپاتیفای رایگان خیلی هم راحت نیست و دردسر های زیادی داره و حالا می رسید به سوال زیر!

از کجا اکانت اسپاتیفای پرمیوم ارزان و قانونی بخریم؟

راه حل نهایی و جواب این سوال خیلی آسونه کافیه یه سر به فروشگاه ایران گت بزنی، پلان مورد نظر رو انتخاب کنی و بدون دردسر و با کمترین هزینه به صورت کاملا قانونی یک اکانت اسپاتیفای پرمیوم به صورت کاملا اختصاصی داشته باشی یا اکانت خودت رو به صورت فمیلی پرمیوم کنی.

ایران گت اولین فروشگاه عرضه کننده اکانت اسپاتیفای پرمیوم تو ایران هستش. می تونید با خیال راحت و بدون نگرانی از این فروشگاه خرید کنید و تجربه ی یک خرید خوب رو داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *