خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم فمیلی ارزان و قانونی Spotify

اگر از طرفداران سرویس پخش موزیک و ویدئوی اسپاتیفای هستید ولی هزینه اشتراک ماهانه آن برای شما زیاد است می توانید با خرید اکانت اشتراکی اسپاتیفای و ردیم کد های فمیلی اختصاصی ایران گت جهت دسترسی به اشتراک پریمیوم اسپاتیفای با حداقل هزینه استفاده کنید. با خرید ردیم کد فمیلی شما می توانید اکانت شخصی خودتان را به صورت کاملا قانونی به حالت پریمیوم در آورید و از امکانات پولی و پرمیوم اسپاتیفای استفاده کنید.

خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم از فروشگاه ایران گت بسیار مقرون به صرفه است و همواره تلاش ما بر این است که کاربران ایرانی مورد تحریم، با کمترین هزینه به صورت کاملا قانونی به سرویس پرمیوم این سایت دسترسی داشته باشند.

اسپاتیفای چیست و از کجا بخریم؟

اسپاتیفای به انگلیسی Spotify یک سرویس آنلاین پخش موسیقی، پادکست و ویدئو است که به‌طور رسمی در ۷ اکتبر ۲۰۰۸ راه‌اندازی شد. این سرویس استریم موزیک توسط شرکت نوپا Spotify AB در استکهلم توسعه یافت. اسپاتیفای مدیریت حقوق دیجیتال-محتوای محافظت‌شده از ناشران موسیقی و شرکت‌های رسانه‌ای را فراهم می‌کند.

Spotify برای بیشتر دستگاه‌های مدرن، از جمله رایانه‌های ویندوز، مک‌اواس و لینوکس و همچنین تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های آی‌اواس و اندروید موجود است. موسیقی می‌تواند از طریق پارامترهای مختلف مثل هنرمند، آلبوم، سبک، لیست پخش یا ناشر مرور یا جستجو شود. کاربران می‌توانند لیست‌های پخش را ایجاد، ویرایش و به اشتراک بگذارند. همچنین آن‌ها می‌توانند قطعات را بر روی رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند و با دیگر کاربران لیست‌پخش بسازند. اسپاتیفای دسترسی به بیش از ۳۰ میلیون آهنگ را فراهم ساخته‌است. تا ژوئن ۲۰۱۶ اسپاتیفای، ۱۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه و تا مارس ۲۰۱۷، ۵۰ میلیون مشترک پرداختی دارد.

تفاوت اکانت اسپاتیفای پرمیوم و رایگان در چیست؟

اسپاتیفای یک سرویس فری‌میوم است، یعنی اکثر خدمات پایه و ویژگی‌های اساسی همراه با تبلیغات، رایگان هستند، در حالی که ویژگی‌های ممتاز شامل کیفیت صدای بهتر و بالاتر، حذف کامل تبلیغات، دانلود و پخش موزیک ها به صورت آفلاین، فعال شدن قابلیت هوشمند پخش موزیک بر حسب تقاضا و سلیقه‌ی شما، رفع محدودیت ورود با ای پی کشور اکانت و رفع محدودیت استفاده 14 روزه از طریق پرداخت اشتراک پرمیوم Spotify  قابل دسترس است.

چگونه اکانت اسپاتیفای خود را پرمیوم کنیم؟

در کشور های تحریم نشده جهت خرید اکانت اسپاتیفای کافیست اکانت Spotify خود را بسازید، اطلاعات ویزا کارت اعتباری خود را وارد کنید خرید را انجام دهید. اما اگر در ایران هستید جهت فعال سازی اشتراک پرمیوم یا باید از گیفت کارت های اسپاتیفای استفاده کنید. هزینه خرید گیفت کارت اسپاتیفای مقرون به صرفه نیست و بهتر است از طریق یک واسطه اکانت خود را پرمیوم کنید. ما همان واسطه ای هستیم که می توانیم اکانت Spotify شما را با کمترین هزینه و به صورت 100% قانونی و تضمینی پرمیوم کنیم. 😊

اسپاتیفای فمیلی چیست و چه تفاوتی با پلن های دیگر اسپاتیفای پرمیوم دارد؟

در اسپاتیفای 4 پلن مختلف جهت فعال سازی اشتراک پرمیوم را در نظر گرفته شده است که دارای قیمت های مختلف هستند. امکانات اصلی اکانت پرمیوم در تمام این پلن ها فعال است و تنها تفاوت های جزئی در مورد آنها وجود دارد.

Individual که این به صورت انفرادی فعال می شود و هزینه آن در کشور آمریکا ماهانه 10 دلار است.

Duo که توسط آن می توانید 2 اکانت را فعال کنید و هزینه ماهانه آن 13 دلار است.

Family یا همان خانواده است که با خرید این پلن می توان 5 اکانت دیگر را فعال کرد و هزینه آن ماهانه 16 دلار است. پلن فمیلی محبوب ترین پلن اسپاتیفای محسوب می شود. زیرا هزینه تمام شده برای پرمیوم کردن اکانت های دیگر به شدت کاهش پیدا می کند و از قابلیت فمیلی میکس نیز بهره می برد.

نکته بسیار مهم: هر اکانت شخصی فقط دو بار در سال می تواند فمیلی خود را عوض کند و عضو فمیلی جدید شود. بعد از آن اکانت لیمیت می شود و امکان عضویت در فمیلی جدید تا یک سال وجود نخواهد داشت.

پلن چهارم Student است که برای دانش آموزان و دانشجویان سراسر دنیا بجز ایران و چند کشور دیگر قابل دسترس است. در این پلن علاوه بر تخفیف ویژه امکان دسترسی به سرویس پخش فیلم Hulu و SHOWTIME نیز فقط با پرداخت 5 دلار فراهم شده است.

کدام پلن های اسپاتیفای پرمیوم در ایران گت عرضه می شود؟

در حال حاضر با توجه به نرخ بالای ارز و افزایش هزینه های حق اشتراک بهترین و کم هزینه ترین پلن ها به ترتیب اشتراک فمیلی و انفرادی است. در اشتراک فمیلی هزینه پرداخت شده بین 5 نفر تقسیم می شود و همین امر سبب کاهش شدید قیمت تمام شده اسپاتیفای پرمیوم خواهد شد. حق اشتراک اکانت های فمیلی عرضه شده در ایران گت به صورت قانونی پرداخت می شود و شما عضو اکانت اشتراکی اسپاتیفای فمیلی ما خواهید شد.

با توجه به محدودیت تغییر فمیلی به 2 بار در سال پیشنهاد ما تهیه اکانت های فمیلی بلند مدت ترکیه است.

فعال سازی پلن های دیگر نظیر Duo نیازمند به کارت اعتباری (ویزا، مستر و …) است که در این فروشگاه عرضه نمی شود.

آیا اشتراک های پرمیوم فمیلی قابل تمدید است؟

در حال حاضر فقط اشتراک های پرمیوم فمیلی شش ماهه و یک ساله‌ی ترکیه قابلیت تمدید دارند و بعد از پایان اشتراک در صورتی که تمایل داشته باشید اشتراک شما تمدید خواهد شد.

تفاوت اسپاتیفای ریجن آمریکا، ترکیه و کشور های دیگر چیست؟

مهمترین تفاوت موجود در بین اسپاتیفای آمریکا و دیگر کشور ها نظیر ترکیه و روسیه قیمت آن است! قیمت اشتراک اسپاتیفای در برخی کشور ها پایین تر است ولی تفاوت چندانی در امکانات آن وجود ندارد. به ویژه برای ایران که حتی در لیست کشور های اسپاتیفای نیز وجود ندارد. به عنوان مثال قیمت اکانت فمیلی قانونی یک ساله آمریکا حدود 6.500.000 تومان است در حالی که قیمت ریجن ترکیه یک چهارم است. با این حال 99% امکانات هر دو ریجن مشترک است!

طبق بررسی های ما آرشیو موزیک های اسپاتیفای برای تمام کشورها یکسان است. تنها تفاوت هایی در قسمت Browse و Home و پادکست های اسپاتیفای وجود دارد. بر اساس کشور انتخابی، موزیک های منتخب آن کشور در صفحه اصلی اپ اسپاتیفای نمایش داده می شود. اما یک نکته ی مهم در این بین وجود دارد و آن قابلیت On-demand playback یا همان شخصی سازی هوشمند است. این ویژگی فقط در اشتراک های پرمیوم فعال می شود.

در این حالت اسپاتیفای به صورت خودکار در صفحه اصلی پیشنهاد هایی را مطابق سلیقه و سوابق فعالیت اکانت شما ارائه می دهد. به بیان دیگر اگر شما فقط موزیک های ایرانی گوش می دهید و لایک می کنید اسپاتیفای به صورت هوشمند بهترین و جدیدترین موزیک های ایرانی را در صفحه اصلی لیست می کند و پادکست های روزانه متناسب با سلیقه ی شما را پیشنهاد می دهد.

اسپاتیفای ویندوز

تفاوت دیگر ریجن های مختلف اسپاتیفای، زمان انتشار موزیک های جدید است که ممکن است با تاخیر چند ساعته همراه باشد.

با این حال بهتر است قبل از خرید اکانت اسپاتیفای کشور های مختلف نظیر ترکیه، کشور اکانت خود را توسط وی پی ان به آن کشور تغییر دهید. سپس اگر طرفدار خواننده یا موزیک خاصی هستید آن را در اسپاتیفای جستجو کنید تا مطمئن شوید که آن موزیک در آرشیو اکانت های آن کشور وجود دارد. بعد از خرید ردیم کد و پرمیوم شدن اکانت امکان تغییر کشور وجود ندارد.

ضمنا زبان نمایش اپلیکیشن Spotify ارتباطی به کشور اکانت ندارد و قابل تغییر است.

اکانت اسپاتیفای پرمیوم هک شده و کرک شده بخریم یا نه؟

استفاده از اکانت های کرک شده با قیمت پایین بسیار جذاب است ولی ممکن است عواقبی نیز داشته باشد. در اغلب فروشگاه هایی که اقدام به فروش اکانت اسپاتیفای با قیمت های بسیار پایین می کنند از اکانت های فمیلی کرک شده استفاده می شود. در این حالت اکانت شما به صورت غیر مجاز به فمیلی اضافه می شود. تا زمانی که صاحب اصلی اکانت از این موضوع بی اطلاع باشد اکانت شما در فمیلی باقی خواهد ماند.

متاسفانه با توجه به امنیت بالای اسپاتیفای در 80% موارد صاحب اکانت متوجه این موضوع می شود و شما از فمیلی حذف می شوید. با توجه به محدود بودن تعداد دفعات عضویت در فمیلی جدید (دو بار در سال) اکانت شما لیمیت می شود و مجبور به ساخت اکانت جدید خواهید بود. لذا خرید اشتراک ارزان و کرک شده اسپاتیفای پرمیوم توصیه نمی شود.

چگونه اکانت اسپاتیفای رایگان بسازیم و ارور پراکسی را رفع کنیم؟

ارور پروکسی اسپاتیفای

اسپاتیفای محدودیت ساخت اکانت با وی پی ان و پروکسی را فعال کرده است و برخی از کاربران برای ساخت اکانت اسپاتیفای دچار مشکل هستند. برای رفع این مشکل باید از یک ای پی اختصاصی که توسط اسپاتیفای بلاک نشده باشد استفاده کنید و راه دیگری وجود ندارد. برخی از ای پی های کشور آمریکا، ترکیه و آلمان در اکسپرس وی پی ان قابلیت ساخت اکانت را دارند. همچنین در صورتی که از فروشگاه ایران گت خرید نمایید تیم پشتیبانی ما به صورت رایگان این مشکل را برای شما برطرف خواهند کرد.

چگونه ردیم کد اسپاتیفای فمیلی پرمیوم را فعال کنیم؟

پس از خرید اکانت اشتراکی اسپاتیفای پرمیوم فمیلی از فروشگاه ایران گت یک لینک فعال سازی به همراه آدرس برای شما ارسال می شود که می توانید طبق ویدئوی آموزشی زیر آن را بر روی اکانت خود فعال نمایید.

برای فعال سازی ردیم کدهای فمیلی اسپاتیفای 2 شرط اصلی لازم است:

  1. اکانت شما لیمیت و شامل محدودیت فعال سازی 2 بار در سال نشده باشد.
  2. کشور اکانت شما با کشور ردیم کد خریداری شده یکی باشد. (جهت تغییر کشور باید به وی پی ان همان کشور وارد سایت اسپاتیفای شوید و کشور را در بخش پروفایل اکانت اسپاتیفای تغییر دهید)

چگونه پلی لیست های اسپاتیفای را به اکانت جدید منتقل کنیم؟

پس از خرید اکانت اسپاتیفای جهت انتقال پلی لیست ها، آلبوم ها، موزیک های لایک شده و آرتیست های لایک شده از اکانت قدیمی به اکانت جدید می توانید از خدمات رایگان سایت trikatuka استفاده کنید. پس از ورود به سایت در قسمت سمت چپ بالا ابتدا به اکانت قدیمی خود لاگین شوید تا اطلاعات اکانت استخراج شود. سپس از قسمت سمت راست بالا به اکانت جدید خود متصل شوید. در نهایت گزینه ی Transfer All را انتخاب کنید تا اطلاعات به صورت کامل به اکانت جدید منتقل شود. جهت انتقال موزیک های لایک شده باید تب Tracks را انتخاب کنید.

انتقال پلی لیست های اسپاتیفای

سوالات متداول

چرا از ایران گت اسپاتیفای پرمیوم بخریم؟

ایران گت اولین فروشگاه عرضه کننده اکانت اسپاتیفای پرمیوم در ایران است و از سال 96 این محصول در فروشگاه عرضه شده است. تمامی اکانت ها به صورت 100% قانونی با قیمت مناسب و ارزان پرمیوم می شود و خدمات پس از فروش تا پایان اشتراک انجام می شود. همچنین در صورت نیاز به پشتیبانی جهت فعال سازی یا ساخت اکانت جدید این کار به صورت رایگان برای شما انجام خواهد شد.

آیا ممکن است در طول دوره از اشتراک پریمیوم اسپاتیفای خارج شویم؟

در فروشگاه ایران گت تمامی اشتراک ها به صورت قانونی بوده، اکانت شما عضو یک اکانت فمیلی معتبر خواهد شد و احتمال بروز این اتفاق وجود ندارد اما اگر برای پرمیوم کردن اکانت شما از اکانت کرک شده و هک شده‌ی اسپاتیفای استفاده شود بله! ممکن است چندین بار تا پایان اشتراک این اتفاق برای شما رخ دهد.

چگونه اکانت اسپاتیفای لیمیت شده را پرمیوم کنیم؟

همانطور که اشاره شد هر اکانت فقط 2 بار در سال می تواند عضو فمیلی جدید بشود و بعد از آن اکانت دیگر نمی تواند تا یک سال بعد به صورت فمیلی پرمیوم شود و با خطای you can’t join this plan you can join someone else’s premium plan only once every 12 months مواجه می شود.
برای رفع این مشکل تنها راه تماس با پشتیبانی اسپاتیفای و درخواست حذف لیمیت است که اگر بخت با شما یار باشد شاید لیمیت آن را حذف کنند. در غیر این صورت تنها راه ساخت اکانت جدید و انتقال پلی لیست ها به اکانت جدید می باشد.
حل مشکل لیمیت اسپاتیفای

آیا دیگر اعضای اسپاتیفای فمیلی به اطلاعات اکانت من دسترسی دارند؟

هیچکدام از اعضای یک فمیلی به اطلاعات و پلی لیست های دیگران دسترسی ندارند و فقط در صورتی که قابلیت Family Mix را فعال کنید دیگر اعضای فمیلی می توانند به لیست آهنگ ها و هنرمندان مورد علاقه شما دسترسی داشته باشند.

چگونه مشکل لاگین شدن در اسپاتیفای را حل کنیم؟

در حال حاضر سرویس اسپاتیفای در ایران فیلتر نیست اما خود اسپاتیفای محدودیت هایی را هنگام ورود برای برخی آی پی های مشکوک اعمال کرده است. اگر مطمئنید که ایمیل و رمز شما درست است ولی در اپ لاگین نمی شود از یک وی پی ان معتبر جهت ورود استفاده کنید.

آیا اکانت اسپاتیفای پرمیوم نامحدود وجود دارد؟

اسپاتیفای پلنی تحت عنوان نامحدود و لایف تایم ندارد و هزینه اشتراک آن باید به صورت ماهانه پرداخت شود و تا زمانی که پرداخت ها انجام شود اکانت به صورت پرمیوم باقی می ماند. اگر در فروشگاه یا کانال تلگرامی با عبارت اسپاتیفای پرمیوم نامحدود مواجه شدید باید بدانید که چنین پلنی وجود ندارد و این یک فریب بزرگ است و اکانت شما خیلی زودتر از آنچه که فکر می کنید به حالت رایگان باز خواهد گشت.

اشتراک اسپاتیفای پرمیوم در ایران گت چقدر ضمانت دارد؟

تمامی اشتراک های عرضه شده در این فروشگاه تا آخرین روز مدت زمان آن شامل گارانتی و ضمانت است. در صورت بروز هرگونه مشکلی کافیست با بخش پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید را در اسرع وقت مشکل شما برطرف شود.

دیدگاه‌

حسام یعقوبی

Hessam:
سلام خسته نباشید من قبلا از سایت اکانت پرمیوم اسپاتیفای خریداری کرده بودم و استفاده کردم و مشکلی نداشت تا زمانی که تمام شد , بعد از آن دوباره از سایتتون یک اکانت دیگه خریدم و خواستم اسپاتیفای رو دوباره شارژ کنم اما با پیغام :

Unable to join this Family plan. Try again by clicking the ACCEPT INVITE button in your email. If that doesn’t work, ask the plan owner to send another invite

مواجه شدم بعد از اون دوباره یک اکانت جدید اسپاتیفای درست کردم که بتونم باریدیم کد شما این رو شارژ کنم ولی باز هم همین پیغام رو میده در صورتی که اکانت جدید ساخته شده و دیگه اون اکانت قبلی نیست ، ممنون میشم کمکم کنین 🙏

مدیر

سلام
وقت به خیر
لطفا جهت رفع این مشکل با پشتیبانی سایت تماس بگیرید

تلگرام: @apktops_admin

بهزاد رؤف

سلام خسته نباشید
من ردیم کد خریده بودم یه هفته اینا پیش
الان ایمیل اومده که شما از پریمیومی خارج شدید
لطفا کمک کنید

مدیر

سلام
از طریق پشتیبانی تلگرام اقدام فرمایید تا لینک جدید برای شما ارسال شود

Danial

من اکانت فمیلی خرید کردم اما صفحه ایی که بعد از تایید اکانت برام میاد شبیه آموزش نیست
پسورد میخواد
چه کنم؟

پشتیبانی فروش

اول باید یک اکانت بسازید، وارد اکانت بشید و سپس لینک رو باز کنید

Xero

سلام. وقت بخیر.
هرچی ادرس ذکر شده تو عکس رو دقیقا وارد میکنم میزنه didn’t match. مشکل از کجاس؟

پشتیبانی فروش

سلام
بررسی کنید که کشور اکانت شما حتما امریکا باشد
این مشکل در ۹۹% موارد مربوط به مغایرت کشور اکانت کاربر است و با تغییر آن مشکل حل می شود

کیمیا

سلام وقتتون به خیر من دیروز یه ردیم کد اسپاتیفای خریدم ولی وقتی لینک رو باز میکنم میگهthis family plan you try to join is fullمن باید چیکار کنم؟

پشتیبانی فروش

سلام لینک جدید برای شما ارسال شده است از اون استفاده کنید

mahsajafarinejad

من اکانت اسپاتیفای خریدم ولی انگار آدرس فمیلی پلن اشتباه فرستاده شده

پشتیبانی فروش

سلام ادرس ها به صورت دقیق به همراه ردیم کد ارسال میشه مجدد چک بفرمایید

kasra

سلام خسته نباشید چرا دیگه ردیم کد انگلیس ندارین؟؟؟!!!

پشتیبانی فروش

سلام

ردیم کد های کرک شده فعلا با توجه به افزایش امنیت اسپاتیفای موجود نیست و فعلا فقط میتونید ردیم کد ۱ ماه قانونی امریکا رو سفارش بدید

shabnam

سلام من وی پی انم روی آمریکا هستش ولی وقتی آدرس رو وارد میکنم میزنه از یک کشور دیگر هستید
مشکل از کجاست

پشتیبانی فروش

سلام
اول باید کشور اکانت رو در بخش پروفایل عوض کنید

کیم

سلام من دیروز ردیم کد خریدم اما وارد لینک که میشم میگه this plan is full چیکار کنم ؟

پشتیبانی فروش

جهت رفع این مشکل با پشتیبانی در تلگرام صحبت کنید تا لینک جدید براتون ارسال بشه

Saba

سلام خسته نباشید،من اکانت اسپاتیفای خریدم، ولی وقتی آدرسی که گفتید رو وارد میکنم میگه مَچ نیست. باید چکار کنم؟

پشتیبانی فروش

سلام
باید دقیقا ادرسی که به همراه لینک براتون ارسال شده وارد کنید و نه آدرسی که تو سایت درج شده

N

ببخشید برای من قسمت تایید ادرس تاییدش نمیکنه مینویسه که انگار شما از یک کشور دیگه سعی در استفاده ی اکانت دارید چیکار باید بکنم؟

پشتیبانی فروش

سلام
باید ابتدا کشور اکانت خودتون رو به آمریکا تغییر بدید

parsa

سلام من امروز یه ردیم کد سه ماهه روسیه خریدم موقع ثبت نام کشورم رو روسیه ست و با وی پی ان روسیه هم مراحلو انجام میدم ولی مشخصاتو پر میکنم میگه باید vpn رو خاموش کنی وقتی خاموش میکنم هرچقد signup رو میزنم هیچ اتفاقی نمی افته چیکار کنم

پشتیبانی فروش

برای ساخت اکانت هر وی پی انی رو قبول نمیکنه
ما به همراه ردیم کد ای پی اختصاصی برای این منظور ارسال می کنیم

Parsa

سلام الان من خریدم و وارد شدم و تبریک گفت اما چیزی در برنامه من تغییری نکرده که، همون قبلی هست

پشتیبانی فروش

سلام
یک بار از اکانت خارج بشید و مجدد لاگین کنید درست میشه

Eftekhar

سلام
اولین بار که اکانت اسپاتیفای گرفتم واسه آمریکا بود، الان که مجددا گرفتم مال کشور روسیه است و موقع ثبت آدرس میگه کشور شما فرق داره… خب باید چیکار کنم.

پشتیبانی فروش

سلام

طبق توضیحاتی که براتون ارسال شده اگه ردیم کد روسیه خرید کردید باید کشور اکانت رو توسط ای پی روسیه عوض کنید

احسان رجبی

سلام
لینکی واسه من ارسال نشده که لوکیشن رو‌ وارد کنم

پشتیبانی فروش

جهت مشاهده سفارشات باید به پنل کاربری خود در سایت فروشگاه مراجعه نمایید

محمد

کلیک میکنم رو سفارش دهید میزنه (صفحه‌ی مورد نظر پیدا نشد!)

پشتیبانی فروش

سلام لینک اصلاح شد ممنون

حامد اذیش

با سلام من اکانتم برای امریکا هست و با وی پی ان امریا وصل هستم ولی ادرس رو قبول نمیکنه

پشتیبانی فروش

سلام باید حتما کشور اکانت رو از قسمت Edit Profile‌ تغییر بدید

حسین

سلام
من اکانت ۳ ماهه روسیه رو خریدم ولی میزنه نمیتونم عضو بشم و سالی یک دفعه میتونم تو اکانت فمیلی باشم
لطفا راهنماییم کنید

پشتیبانی فروش

سلام
هر اکانت اسپاتیفای فقط ۲ بار در سال به روش فمیلی پرمیوم میشه

ماهان اسدی

من اکانت روسیه گرفتم ولی vpn ندارم که ip روسیه بده و مشکل وصل شدن دارم به خاطر آدرس…چی کار کنم؟

پشتیبانی فروش

با بخش پشتیبانی فروشگاه در تلگرام تماس بگیرید تا مشکل شما را حل کنند

سروش

به جز مراحل ثبت نام باید برای استفاده همیشه وی پی ان آمریکا فعال باشه؟

پشتیبانی فروش

خیر نیازی نیست همیشه فعال باشه

سینا

سلام خسته نباشید من با هر vpn که میخوام اکانت بسازم ارور میده میگه داری از پروکسی استفاده میکنی قطع کن.لطفا راهنماییم کنید.

پشتیبانی فروش

ای پی اختصاصی روسیه به همراه ردیم کد برای خریداران ارسال میشه تا بتونن راحت اکانت بسازن یا کشور رو تغییر بدن

farzin haerizadeh

با وی پی ان روسیه وارد شدم ، وارد شدم ولی پیام می ده شما در اینجا زندگی نمی کنید

پشتیبانی فروش

اول باید کشور اکانت رو به روسیه تغییر بدید و بعد ردیم کد رو فعال کنید

Reyhune

سلام من اکانت روسیه خریدم. ردیم کد رو هم فعال کردم مشکلی نیست اگه وی پی ان روسیه نزنم وقتی وارد برنامه میشم؟ چه وی پی انی استفاده کنم؟

پشتیبانی فروش

سلام
اکانت پرمیوم نیازی به ای پی همون کشور نداره
تنها مسئله ای که هست اینه که اگه در مدت زمان کمی ای پی زیادی عوض کنید اسپاتیفای رمز اکانت رو خودکار عوض میکنه و مجبور به ریست کردن رمز هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *