خرید روتر شیائومی Xiaomi 4A Gigabit کانفیگ شده با OpenWRT

روتر شیائومی 4A Gigabit یکی از محصولات اقتصادی برند Xiaomi است. توسط این روتر براحتی می توانید به پروکسی و وی پی ان های V2ray متصل شوید. البته این امکان به صورت پیش فرض روی روترهای شیائومی وجود ندارد. نصب OpenWRT و Passwall و کانفیگ آن نیاز به تخصص دارد و در صورت کانفیگ اشتباه روتر شما بریک خواهد شد. اگر قصد خرید یک روتر کانفیگ شده شیائومی Xiaomi 4A Gigabit را دارید می توانید این محصول را از فروشگاه ایران گت سفارش دهید.

آفر ویژه فروش این روتر به مدت محدود آغاز شده است
اکانت هدیه 3 ماهه + 3 ماه پشتیبانی نرم افزاری رایگان

روترهای کانفیگ شده با آخرین نسخه OpenWRT, Passwall و Xray عرضه می شود. روترها از کانکشن های ریلیتی نیز بهره می برند و می توانید اینترنت بدون محدودیت را از خروجی روتر دریافت کنید.

روتر شیائومی 4A Gigabit با Openwrt و passwall xray

معرفی و فروش روتر شیائومی مدل 4A گیگابیت با قابلیت پشتیبانی از OpenWRT

قبل از هر چیزی بهتر است برای کاربرانی که با روتر آشنایی ندارند توضیح بدهیم که روتر چیست و کاربرد آن چیست؟ روتر یک دستگاه شبیه به مودم بوده که وظیفه آن مسیردهی اینترنت است. با قرار دادن یک روتر بین مودم و دستگاه های مختلف میتوانید براحتی اینترنت را شیر کنید و از امکانات پیشرفته روترها نظیر اتصال به وی پی ان استفاده کنید. روترها ها امکانات پیشرفته تری نسبت به مودم در اختیار کاربران قرار می دهند.

چرا باید از روتر استفاده کرد؟

در حالت عادی کاربران خانگی هیچ نیازی به روتر مجزا ندارند زیرا تمام مودم ها به عنوان یک روتر ساده نیز عمل می کنند. اما اگر بخواهید به صورت حرفه ای تر از اینترنت استفاده کنید و اینترنت را بین دستگاه های بیشتر یا فواصل بیشتر شیر کنید نیاز به یک روتر خواهید داشت.

اما روترها یک قابلیت دیگر هم دارند و آن اتصال به وی پی ان است. اگر روتر به وی پی ان متصل شود تمامی دستگاه هایی که به روتر وصل می شوند می توانند از اینترنت بدون محدودیت استفاده کنند.

روترهای ساده اکثرا از پروتکل OPENVPN ,PPTP و L2TP پشتیبانی می کنند. اما تمامی این پروتکل ها مسدود شده است. پس راه حل چست؟ در حال حاضر بهترین راهکار استفاده از یک روتر حرفه‌ای است که از روش های جدید اتصال مانند SSH, V2ray, Xray, Reality, Trojan، Socks و … را پشتیبانی کند.

روتر بی‌ سیم شیائومی 4A Gigabit ارزان و کاربردی اما حرفه ای

قیمت روترهای پشتیبانی کننده OpenWRT و v2ray معمولا بالای 5 تا 6 میلیون است و اکثرا تنظیمات پیچیده ای دارند. اما امروز قصد معرفی یک روتر بسیار اقتصادی و ارزان را داریم که بدون شک عاشق آن خواهید شد!

این روتر به صورت پیش فرض برای اتصال به سرویس های VPN فقط از پروتکل های PPTP و L2TP پشتیبانی می کند که مدت هاست این پروتکل ها در کل دنیا منسوخ شده اند چرا که دارای مشکلات امنیتی و افت محسوس سرعت بودند که البته اخیرا هم این دو پروتکل در ایران به طور کامل مسدود شده است.

خوب تا اینجا این روتر چیزی برای گفتن ندارد و همانند یک روتر معمولی است. اما قابلیت جذاب این روتر از زمانی آغاز می شود که سخت افزار و پردازنده این روتر قابلیت پردازش یک سیستم عامل جدید لینوکس مخصوص روتر با نام Openwrt را به ما می دهد که با نصب این سیستم عامل بر روی آن، روتر ارزان قیمت شما قابلیت های یک روتر 6 – 7 میلیونی را پیدا می کند.

بعد از نصب این سیستم عامل می توانید از تمام پروتکل های Xray و V2ray مانندReality و Vmess و Vless و Socks 5 و Trojan و shadowsocks بر روی روتر خود استفاده کنید.

لذت استفاده از اینترنت بدون محدودیت با روتر شیائومی 4A Gigabit

با اتصال به کانفیگ های V2ray که این روزها کاملا مرسوم شده و بهترین و سریعترین روش برای دور زدن تمام محدودیت های اینترنتی است. لذت استفاده از یک اینترنت بدون محدودیت و سریع را در خروجی وایرلس یا لن روتر خود تجربه کنید. به این صورت که تمامی دستگاه های متصل شده به روتر چه از طریق وایرلس و چه از طریق اتصال Lan و سیمی نظیر گوشی، لپ تاپ، انواع کنسول، تلویزیون های هوشمند، اندرویدباکس ها و … از اینترنت بدون محدودیت استفاده خواهند کرد.

با اتصال به وای فای روتر به راحتی میتوانید بدون استفاده از هر اپلیکیشن وی پی ان جانبی مستقیم به یوتیوب و توییتر رفته یا تلگرام یا اینستاگرام خود را چک کنید. به راحتی از استورهای Google Play اندروید یا App Store آیفون برنامه های مورد نیاز خود را دانلود کنید. در واقع اینترنت شما کاملا شبیه به یک اینترنت آزاد و به دور از هر محدودیتی خواهد شد دقیقا شبیه به حالتی که در یک کشوری به جز ایران که هیچ محدودیت اینترنتی را دارا نیست زندگی میکنید.

روتر 4A گیگابیت کانفیگ شده با آخرین نسخه OpenWRT, Passwall و Xray

نا گفته نماند این روتر بعد از نصب کانفیگ اختصاصی توسط ما نه تنها قابلیت اتصال به سرورها و پروتکل های V2ray بلکه قابلیت اتصال به کانفیگ های Openvpn و wireguard و SSH را نیز داراست. (البته این دو پروتکل این روزها در اکثر نقاط ایران مسدود یا مختل شده است اما بدانید که روتر شما در این حد بعد از نصب کانفیگ اختصاصی و سیستم عامل جدید توسط ما تجهیز می شود!)

پیشنهاد اکید ما در این روزهای محدودیت های ایران استفاده از سرورهای V2ray هست که تنوع بالایی در اتصال دارند و قابل مسدود شدن نیستند و بسیار پرسرعت هستند. این پروتکل ها حتی در کشور چین که سازنده این پروتکل هاست و فیلترینگ بسیار شدیدتری را تجربه کرده هیچ گاه مسدود نشدند. پیشنهاد میکنیم لذت تماشای استریم های آنلاین نظیر Netflix یا Youtube با بالاترین کیفیت ممکن را توسط روترها و کانفیگ های اختصاصی نصب شده از طرف ما بر روی این روترها از دست ندهید.

شرایط خرید روتر بی‌ سیم شیائومی مدل 4A گیگابیت (کانفیگ شده)

برای خرید روتر Xiaomi 4A Gigabit کانفیگ شده می توانید سفارش خود را در فروشگاه 5ghub.ir ثبت کنید. روترهای عرضه شده با آخرین نسخه سیستم عامل OpenWRT و Passwall عرضه می شود. روتر‌ها از قابلیت اتصال به جدیدترین کانفیگ‌های Xray یعنی Reality نیز پشتیبانی می کنند.

تعمیر روتر شیائومی Xiaomi 4A Gigabit بریک شده (تضمینی)

روتر شیائومی مدل 4A گیگابیت یکی از روتر های اقصادی موجود در بازار است که قابلیت نصب Openwrt روی آن وجود دارد. این روتر به صورت پیش فرض با سیستم عامل شیائومی عرضه شده است که قابلیت های زیادی ندارد. از این رو اکثر کاربران اقدام به نصب سیستم عامل OpenWRT روی روتر می کنند. نصب و کانفیگ این سیستم عامل یک کار تخصصی است و اگر در حین نصب اشتباهی صورت بگیرد روتر اصطلاحا بریک می شود. هنگامی که روتر بریک شود سیستم عامل آن لود نمی شود و چراغ نارنجی آن مدام در حال چشک زدن است.

اما آیا این بدان معناست که روتر دیگر قابل استفاده نیست و باید آن را دور انداخت؟ خوشبختانه پاسخ منفی است و با روش های خاصی می توان روتر را مجدد راه اندازی کرد.

جهت تعمیر روتر شیائومی Xiaomi 4A Gigabit بریک شده می توانید روتر خود را برای ما ارسال کنید. ما به صورت تخصصی سیستم عامل OpenWRT و نرم افزار PassWall به همراه آخرین نسخه Xray را روی روتر شما نصب و راه اندازی می کنیم.

کانفیگ و نصب OpenWRT و Passwall روی روتر 4A شما

اگر از قبل این روتر را تهیه کرده اید جهت نصب و کانفیگ آن می توانید روتر را برای ما ارسال نمایید. دقت کنید که روتر شما حتما باید مدل گیگابیت گلوبال باشد که جعبه آن به شکل زیر است:

جعبه روتر شیائومی Xiaomi 4A Gigabit

جهت استعلام قیمت و هماهنگی برای ارسال روتر با بخش پشتیبانی فروشگاه ایران گت در تلگرام در تماس باشید.

دیدگاه‌

دنیل

من الان نگاه کردم این روتر با قیمت ۸۷۰ تومان در بازار تهران پیدا میشه. متوجه نمیشم نصب نرم افزاری که همه چیزش موجوده مگر چقدر هزینه دار؟ ۲۶۰۰؟!!! شما ۱۱۰۰ بزای نصب و یک اکانت ۳ ماهه میگیرید؟!!! خیلی زیاده انصافا. فکر من برای نصب آندروید روی گوشی یک میلیون بدی

ایران‌گت

سلام دوست عزیز. این روتر مدل های مختلفی داره و اونی که شما پیدا کردید حتی Openwrt هم روش نصب نمیشه. چه برسه به آخرین نسخه xray! مشتری های زیادی داشتیم که رفتن خودشون تهیه کردن و روتر رو بریک کردن و در نهایت مجبور شدن هزینه های بیشتری بدن و این روتر رو از ما تهیه کنن! هر گردی گردو نیست

راسین

مدل Xiaomi 4C هم openwrt روش نصب میشه؟

ایران‌گت

بله ولی دیگه xray روش نصب نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *