قیمت لایسنس ویندوز 10 و ویندوز 11 اورجینال

اگر تمایل به داشتن یک لایسنس ویندوز 10 یا 11 قانونی با لایسنس اورجینال را دارید می توانید از لایسنس های منحصر به فرد فروشگاه ایران گت استفاده کنید. این لایسنس ها فقط مخصوص یک پی سی است و محدودیت دفعات نصب و تغییر سخت افزار بر روی سیستمی که لایسنس روی آن فعال شده است را ندارد.

مزایای لایسنس اصلی ویندوز 11 نسبت به نسخه کرک شده

خرید لایسنس اورجینال ویندوز 11 مزیت های متعددی دارد که در نسخه کرک شده شاهد آن ها نخواهید بود. برخی از اصلی ترین این مزیت ها به شرح زیر هستند:


دریافت آپدیت ها: وقتی ویندوز 11 را به طور رسمی و قانونی فعال کنید، تمام آپدیت های آن را به طور مستقیم از سرور مایکروسافت دریافت خواهید کرد و بدین ترتیب قادر به نصب و استفاده از جدیدترین آپدیت های ویندوز خواهید بود.


امنیت بیشتر: بخش عظیمی از آپدیت های ویندوز 11 مربوط به بخش امنیتی می‌شود و رخنه های امنیتی این سیستم عامل را پوشش می‌دهد، بنابراین زمانی که از ویندوز اورجینال استفاده کنید، امنیت بیشتری خواهید داشت.


ثبات بهتر و سرعت بالاتر: خیلی از آپدیت هایی که برای ویندوز های اورجینال عرضه می‌شوند منجر به رفع باگ و افزایش ثبات این سیستم عامل خواهند شد و سرعت عمل آن را هم افزایش می‌دهند. بنابراین با استفاده از ویندوز اورجینال از ثبات و سرعت عمل بالاتر کامپیوتر لذت خواهید برد.


عدم نیاز به نصب مجدد: اغلب نسخه های کرک شده ویندوز به مرور با مشکلاتی مثل کند شدن، گیر کردن و غیره رو به رو می‌شوند و بدین ترتیب کاربر مجبور خواهد شد که هر چند وقت یک بار ویندوز را حذف و از نو نصب کند. اما وقتی ویندوز اورجینال روی کامپیوتر نصب باشد، این حالت به راحتی رخ نمی‌دهد و این یکی از اصلی ترین مزیت های استفاده از لایسنس ویندوز 11 اورجینال است.


عدم نیاز به ابزار فعالسازی: تمام نسخه های کرک شده ویندوز از یک ابزار یا برنامه فعالسازی برخوردار هستند که در واقع کرک سیستم عامل را انجام می‌دهد. در خیلی از مواقع همین ابزار مخرب و بدافزار است و می‌تواند منجر به جاسوسی در اطلاعات کاربر شود. زمانی که نسخه اورجینال ویندوز را نصب کنید و از لایسنس برای فعال سازی آن کمک بگیرید، دیگر نیازی به بکارگیری این نوع ابزارهای مخرب نخواهید داشت.


پشتیبانی مایکروسافت: زمانی که ویندوز یازده را به طور قانونی و با استفاده از لایسنس اورجینال فعال کنید می‌توانید از پشتیبانی مستقیم مایکروسافت هم بهره‌مند شوید. مایکروسافت به تمام کاربران و مشتریانش پشتیبانی مستقیم 24 ساعته ارائه می‌کند.


حق و حقوق معنوی: با استفاده از لایسنس اورجینال و فعال سازی آن، شما عملا حق و حقوق معنوی شرکت سازنده یعنی مایکروسافت را پرداخت کرده‌اید و این موضوع خود از نظر انسانی حائز اهمیت است.

لایسنس ها از نوع Retail بوده و برای نسخه اینترپرایز ویندوز 11 است و با کمترین قیمت ممکن به فروش می رسد.

یک تیر و دو نشان

لایسنس های ویندوز 11 عرضه شده در فروشگاه ایران گت بر روی ویندوز 10 نیز فعال می شود و شما براحتی می توانید از این لایسنس بر روی ویندوز دلخواه خود استفاده کنید.

شرایط فروش لایسنس ویندوز 10 و 11 اورجینال در ایران گت

  1. لایسنس ها صد در صد اورجینال و قانونی است و به محض وارد کردن در ویندوز فعال می شود.
  2. لایسنس ها بر روی ویندوز 10 و 11 قابل فعال سازی است.
  3. لایسنس بر روی نسخه کرک شده نیز فعال می شود ولی پیشنهاد می شود جهت افزایش امنیت خود لایسنس را بر روی یک ویندوز کرک نشده و اصلی فعال کنید. (اگر کرک ویندوز، قابلیت فعال کردن لایسنس و دسترسی به سایت مایکروسافت را مسدود کرده باشد حتما ویندوز کرک نشده نصب کنید.)
  4. در صورت فعال سازی لایسنس اینترپرایز بر روی نسخه پرو، ویندوز به نسخه اینترپرایز ارتقا پیدا می کند و برعکس.
  5. لایسنس ها لایف تایم بوده و از تاریخ خرید به مدت یک ماه دارای گارانتی تعویض است.
  6. هر لایسنس فقط مخصوص یک دستگاه است و در صورت فعال سازی بیش از یک دستگاه لایسنس بلاک می شود.
  7. ایمیج اصلی ویندوز 11 و 10 را می توانید به صورت مستقیم از سایت مایکروسافت دانلود و نصب کنید.
لایسنس اصلی ویندوز 11

سوالات متداول

تفاوت ویندوز اصلی با نسخه کرک شده چیست؟

ویندوز کرک شده امنیت پایینتری نسبت به نسخه اصلی دارد. KMSpico که به عنوان کرک معتبر ویندوز 11 شناخته می شود به عنوان ابزاری مخرب در سایت Virustotal شناسایی شده است. این کرک به عنوان بد افزار عمل کرده و ممکن است اطلاعات شما را به صورت نامحسوس به سرقت ببرد.

چرا قیمت لایسنس های ویندوز 11 در ایران گت ارزان است؟

لایسنس های عرضه شده از یک سورس معتبر روسی تهیه شده که قیمت تمام شده ی آن نسبت به سایت های دیگر پایین تر است.

لایسنس های ویندوز 11 از چه نوعی است؟

لایسنس های عرضه شده از نوع Retail است که می توانید آن به صورت نامحدود بر روی یک سیستم فعال نمایید.

تفاوت ویندوز 10 و 11 چیست؟

ویندوز 11 بسیار سریعتر، امن‌تر و زیباتر طراحی شده است و ابزار های جدید نیز به آن اضافه شده است که در این لینک می توانید به مقایسه کامل این دو ویندوز بپردازید.

آیا لایسنس ویندوز 11 دارای ضمانت است.

فعال سازی ویندوز 10 و 11 اینترپرایز توسط این لایسنس ها به صورت 100% توسط ایران گت تضمین می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *