خرید اکانت لینکدین لرنینگ پرمیوم با قیمت ارزان (لیندای سابق)

لینکدین لرنینگ (LinkedIn Learning) بخش آموزشی سایت لینکدین است که جهت دسترسی به اون باید اکانت پرمیوم داشته باشید. در سال 2019 کمپانی لینکدین سایت آموزشی لیندا که با آدرس Lynda.com در دسترس بود را خریداری کرد. اکنون تمامی محتوای سایت لیندا به لینکدین لرنینگ منتقل شده است.

اگر به دنبال یادگیری اصولی مهارت های مختلف هستید سایت آموزش لینکدین لرنینگ همان چیزی است که به آن نیاز دارید. ولی نکته ی مهمی که در این بین وجود داره قیمت بالای اکانت پرمیوم لینکدین هستش که دسترسی به این سایت طلایی رو برای ایرانی ها کمی دشوار میکنه!

قیمت اکانت لیندکین لرنینگ پرمیوم در ایران

همونطور که تو سایت LinkedIn درج شده قیمت اکانت سالانه پرمیوم لینکدین 323 دلار و قیمت اکانت یک ماهه حدود 40 دلار هستش که با توجه به نرخ ارز در ایران مبلغ بسیار زیادی میشه و اصلا برای یک دانشجو یا کاربر ایرانی توجیه اقتصادی نداره با این وضع درامد 😐

قیمت اکانت لیندکین پرمیوم در ایران

اما ما تو فروشگاه ایران گت مثل همیشه این مشکل رو حل کردیم و شما می تونید با پرداخت کمترین هزینه یک اکانت لینکدین لرنینگ پرمیوم اختصاصی داشته باشید. با خرید اکانت پرمیوم می توانید به تمام آموزش های سایت LinkedIn دسترسی داشته باشید، تمام مثال ها و فایل ها رو دانلود کنید و از محتوای آموزشی این سایت لذت ببرید.

در حال حاضر اکانت های پرمیوم این سایت با قیمت 129,000 تومن عرضه میشه که می تونید حداقل به مدت 1 ماه به تمام محتوای این سایت آموزشی دسترسی داشته باشید.

آموزش دانلود ویدئو های سایت لینکیدین لرنینگ

خوشبختانه ویدئو های منتشر شده تو این سایت کدگذاری نشده و شما به راحتی می تونید توسط نرم افزار IDM ویندوز تمام ویدئو های آموزشی رو دانلود و به صورت آفلاین استفاده نمایید.

دانلود ویدئو های سایت لینکیدین لرنینگ
دانلود ویدئو ها از لینکدین

مزایای استفاده از سایت آموزشی لینکدین

با لینکدین لرنینگ، به بیش از 10,000 دوره مختلف تحت رهبری متخصصان دسترسی خواهید داشت. این دوره‌ها یکپارچه و کاربردی هستن و می تونن از طریق هر دستگاهی از جمله تلفن همراه یا رایانه تکمیل بشن. در بیشتر موارد، حتی می تونید دوره‌های خودتون رو دانلود کنید تا بتونید اون ها رو بصورت آفلاین مشاهده و تکمیل کنین. علاوه بر پیشنهادات دوره شخصی‌سازی شده پلتفرم، شما همچنین می تونید پیشرفت خودتون را با آزمون‌ها در حین تکمیل هر دوره جداگانه ارزیابی کنین. اگرچه آزمون‌ها نمره ندارن، اما آنها راه خوبی را برای شما فراهم می‌کنن تا بتونین میزان عملکرد خودتون رو به خوبی دنبال کنید و اینکه آیا به اهداف ذکر شده در دوره تحصیلی دست یافته‌اید یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *