خرید اکانت دیزر پرمیوم و های فای با قیمت ارزان

Deezer Music یک سرویس بسیار کاربردی جهت استریم موزیک است که علاوه بر پخش آفلاین موسیقی، امکان پخش آنلاین، مانند اسپاتیفای را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پلیر‌های موسیقی بسیاری برای گوشی‌های اندروید ساخته شده اند، اما تنها تعداد انگشت شماری از آن‌ها دارای رابط کاربری زیبا و چشم نوازی هستند. Deezer Music نیز یکی از سرویس های نوپای اسریم موزیک است است که با وجود گذشت زمان کمی از انتشار آن، به دلیل رابط کاربری فوق‌العاده زیبای خود و همچنین امکان دسترسی به آرشیو آنلاین موسیقی ها، به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

امکان اضافه کردن متن ترانه نیز از دیگر ویژگی‌های Deezer Music است که توسط آن می‌توانید متن ترانه‌ها را به فایل‌های موسیقی اضافه کنید تا از آن لحظه به بعد، هنگام گوش دادن به یک موسیقی، متن آن را نیز به طور همزمان مشاهده کنید. گوش دادن رایگان به موسیقی ها، امکان جستجو بین آهنگ‌ها و خواننده‌های مختلف و محیط بسیار زیبا از دیگر ویژگی‌های Deezer Music به حساب می‌آیند.

خرید اکانت های اختصاصی پرمیوم دیزر HIFI با قیمت مناسب

در صورت تمایل می توانید یک اکانت اختصاصی دیزر پرمیوم برای خود داشته باشید و از قابلیت های این سرویس استفاده کنید.

نکته: اکانت ها کاملا اختصاصی بوده و پس از خرید می توانید رمز اکانت را تغییر دهید.

اکانت های HiFi دیزر با قیمت ماهانه 15 دلاذ به فروش می رسد ولی می توانید تنها با مبلغ ناچیزی یک اکانت HiFi سه ماهه سفارش دهید. استریم موزیک ها توسط یک اکانت HiFi دیزر دارای کیفیتی بسیار بالاتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *