خرید گیفت کارت پلی استیشن ترکیه و شارژ کیف پول (فاند)

اگر به دنبال خرید گیفت کارت پلی استیشن ترکیه هستید باید بدانید متاسفانه سونی صدور گیفت کارت برای کشور ترکیه را متوقف کرده است. به همین دلیل هیچ گیفت کارتی برای خرید و شارژ اکانت پلی استیشن ترکیه وجود ندارد. تنها راه خرید بازی و اکانت پلاس از ریجن ترکیه استفاده از کارت های بانکی معتبر در ترکیه است.

از زمان عرضه ی پلن های جدید پلی استیشن پلاس تقاضا برای خرید این سرویس بالا رفته است. از آنجا که قیمت اکانت های پلاس و بازی های پلی استیشن در ریجن ترکیه با قیمت ارزانتری در دسترس است اکثر کاربران به دنبال خرید از ریجن ترکیه هستند. اگر شما نیز به دنبال خرید اکانت پلاس پلی استیشن هستید ما در فروشگاه ایران گت تمامی پلن های جدید را با قیمت مناسب عرضه می کنیم.

پلن های پلاس پلی استیشن شامل 3 سطح اسنشیال، اکسترا و پرمیوم دلوکس است که می توانید از ایران گت خریداری نمایید.

سرنوشت گیفت کارت های پلی استیشن پلاس

سونی با انتشار پلن های جدید پلاس اعلام کرده که دیگر گیفت کارت های پلی استیشن پلاس جدید برای پلن های اسنشیال، اکسترا و پرمیوم عرضه نخواهد شد. گیفت کارت های پلاس قدیمی نیز در حال جمع آوری از سطح فروشگاه ها است. اما کماکان گیفت کارت های پلی استیشن نتورک در دسترس هستند و شما با خرید گیفت کارت PSN می توانید حساب خود را شارژ کنید و برای انجام پرداخت ها از آن استفاده کنید.

خرید پلاس پلی استیشن با گیفت کارت PSN ریجن آمریکا و اروپا مقرون به صرفه نیست و پیشنهاد می کنیم خرید پلاس را از ریجن ترکیه انجام دهید. تمام امکانات پلاس ترکیه با ریجن آمریکا برابر است ولی قیمت ارزانتری دارد. ضمن این که براحتی می توانید از تمام امکانات اکانت پلاس ریجن ترکیه روی اکانت پلی استیشن اصلی خود به صورت ظرفیت 2 استفاده کنید.

شارژ کیف پول اکانت پلی استیشن ترکیه

با شارژ کیف پول اکانت پلی استیشن ترکیه و خرید فاند با قیمت مناسب براحتی می توانید تمامی سرویس های موجود در پلی استیشن را بر روی اکانت شخصی خود خریداری نمایید. خدمات شارژ کیف پول در فروشگاه ایران گت با حداقل کارمزد قابل انجام است.

شارژ کیف پول اکانت پلی استیشن ترکیه و خرید فاند

کافیست میزان شارژ مورد نظر را انتخاب کنید، سفارش خود را ثبت کنید و سپس مشخصات اکانت پلی استیشن ریجن ترکیه خود به همراه شناسه سفارش را برای ما ارسال کنید تا شارژ حساب شما انجام شود.

میزان کارمزد شارژ کیف پول بستگی به مقدار شارژ حساب دارد و هر چقدر مبلغ بیشتر باشد کارمزد کمتر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *