بازی‌ های رایگان ماه جولای پلی استیشن پلاس فاش شد

لیست بازی‌ های رایگان ماه جولای سرویس پلی استیشن پلاس اسنشال (PS Plus Essential) از طریق یک منبع معتبر پیش از موعد منتشر شده است.

اسنشال همان پی اس پلاس های سابق است که از زمان عرضه‌ی پلن های جدید پلی استیشن پلاس نام آن تغییر کرده است. Essential در واقع پلن پایه و ارزانترین پلن بعد از اکسترا و پرمیوم محسوب می شود.

سونی اعلام کرده بود که بعد از عرضه سرویس های جدید پی اس پلاس برای پلن معمولی هر ماه 2 بازی رایگان منتشر می شود. اما ظاهرا بر خلاف گفته هایش این ماه نیز سه بازی رایگان قرار است منتشر شود.

بازی‌ های رایگان ماه جولای سرویس پلاس شامل بازی های زیر است:

  • Crash Bandicoot 4: It’s About Time (PS5/PS4)
  • The Dark Pictures: Man of Medan (PS4)
  • Arcadegeddon (PS5/PS4)

کاربر فعال وبسایت Dealabs تحت عنوان billbil-Kun، از سپتامبر 2021، هر ماه عناوین رایگان پلی استیشن پلاس را فاش کرده است و این ماه نیز این افشاءسازی را انجام داد. هر چند لیست این بازی ها هنوز رسما توسط سونی تایید نشده است اما با توجه به سابقه‌ی تیم افشا کننده به احتمال 99% همین لیست تایید خواهد شد.

این عناوین برای همیشه در کاتالوگ مشترکین پلی استیشن پلاس باقی خواهند ماند و تنها شرط تجربۀ آن‌ها، داشتن اشتراک پلاس است. God of War 2018 ،Naruto to Boruto: Shinobi Striker و Nickelodeon All-Star Brawl بازی های رایگان ماه گذشته یعنی ژوئن بودند که تا 13 تیر (4 جولای) قابل دریافت خواهند بود.

جهت دریافت بازی های رایگان بیشتر پیشنهاد می کنیم پلن پلاس اکسترا و پرمیوم را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *